//

review Apple watchNike sporten.

review Apple watchNike sporten. discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als enthousiast sporter (lopen, zwemmen en wat fietsen) ben ik benieuwd hoe de Apple Nike Watch functioneert. Heb tot nu toe altijd Garmin horloges gedragen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-16, 18:09
Vilojage Vilojage is offline
• iOS 2.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard review Apple watchNike sporten.

Als enthousiast sporter (lopen, zwemmen en wat fietsen) ben ik benieuwd hoe de Apple Nike Watch functioneert.
Heb tot nu toe altijd Garmin horloges gedragen (nu Fenix 3).
Ik ben vooral erg benieuwd hoe de Apple Watch baantjes in zwembad weet te registreren.
Ik wacht met smart op de eerste reviews.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-16, 18:59
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

over het zwemmen (van baantjes) kan ik weinig zeggen maar als fanatieke loper kan ik je daar wel wat over vertellen.

Zelf loop ik minstens 7x in de week, met gemiddeld zo'n 120-150km in de week. Heb zelf ook altijd met de garmin gelopen (forerunner 610) en qua gps is hij zeer precies. Zowel op korte als lange afstanden heb je maar een minimale afwijking. Daarnaast kan hij ook tempowisselingen goed aan, daar reageert het horloge zeer snel op en geeft snel het huidige tempo aan.

Wat ik zelf echter een (groot) minpunt vind aan het horloge tov de garmin is dat hij alleen kan lappen op hele kilometers en je niet handmatig rondes aan kan geven of zelfs (zoals ik op mijn garmin deed) hele trainingen met tempoblokken programmeren.

Nou komen hier (of zijn er misschien al) vast apps voor die dat wel kunnen maar ik vind het jammer dat het niet in de standaard workout app zit. Ik hoop dat Apple dit in een update (watchos 4?) toe gaat voegen.

Al met al ben ik over het algemeen zeer tevreden over het horloge maar mis ik nog wel wat functies tov de garmin waardoor ik bij een aantal trainingen toch nog terug grijp naar mijn garmin. Wel heb ik mijn apple watch altijd om, de garmin gaat alleen nog mee als extra horloge voor de trainingsfuncties. De apple watch blijft mijn basishorloge
Reageren

Labels
nike, sporten, watch, zwemmen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps voor te sporten Bartk iPhone Apps 16 18-11-11 20:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:19.