Hoe kan ik een foto vanuit een ontvangen Whatsapp bericht bekijken? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mooi dat we Whatsapp berichten kunnen bekijken en beantwoorden op de Apple Watch in Watch OS 3 en >. Maar hoe kan ik een afbeelding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik een foto vanuit een ontvangen Whatsapp bericht bekijken?
Mooi dat we Whatsapp berichten kunnen bekijken en beantwoorden op de Apple Watch in Watch OS 3 en >. Maar hoe kan ik een afbeelding bekijken die verzonden is vanuit een Whatsapp bericht zonder eerst het bericht te sluiten en naar foto's toe te gaan. Is er geen manier om de afbeelding direct te bekijken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
werkt heelas (nog) niet, alleen met iMessage
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe een iMessage ontvangen? | Fenny | iPad algemeen | 5 | 28-09-15 16:52 |
Hoe kan ik foto's bewaren vanuit Google email?? | Luciebal | iPad algemeen | 5 | 25-03-15 21:30 |
Hoe kan ik een push bericht krijgen op mijn iPad als er een open Wi-Fi beschikbaar is? | Julianvg | iPad algemeen | 8 | 31-01-15 13:17 |
Is er een app om foto's direct vanuit de cameroll te exporteren naar Whatsapp? | Tommi12 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-06-13 21:05 |
|
|