Is het veilig om Apple Watch te updaten naar 3.1.1? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus zoals mijn titel het al zegt/vraagt: is het ondertussen al veilig om de update te installeren op de Apple Watch? Ik zou graag de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het veilig om Apple Watch te updaten naar 3.1.1?
Dus zoals mijn titel het al zegt/vraagt: is het ondertussen al veilig om de update te installeren op de Apple Watch? Ik zou graag de Pokemon Go app op mijn Watch installeren, maar ik krijg altijd een melding dat ik moet wachten totdat de installatie van WatchOS 3.1.1 gebeurt is.
Als ik in mijn Watch app ga kijken bij software update, zie ik de melding "wachten op installatie". |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij staat er WatchOS 3.1 op als up-to-date.
Pokémon Go werkt perfect hier. |
|
|||
|
|||
Zelfde bij mij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is het updaten voor iPhone 4 naar iOS 7 of meer nu wel veilig? | Wilma52 | iPhone algemeen | 6 | 11-01-14 22:37 |
iPad: iPad3.2.2 JB, kun je veilig updaten naar 4.2? | Amiga | Jailbreak | 5 | 29-01-11 00:02 |
iPhone: Gejailbreakte iphone 4.1 veilig updaten naar 4.2?? | Sprintking | Jailbreak | 4 | 30-11-10 11:49 |
iPhone: Veilig updaten 3gs van 3.1.3 naar 4.0?? | hockeyboer | Jailbreak | 6 | 22-09-10 13:38 |
|
|