Watch 3 Dubai airport kopen ? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In april heb ik overstap op Dubai airport. De 42 mm watch ( geen LTE ) kost in pre-order € 291 euro. Zijn er technische ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Watch 3 Dubai airport kopen ?
In april heb ik overstap op Dubai airport. De 42 mm watch ( geen LTE ) kost in pre-order € 291 euro.
Zijn er technische verschillen ( de lader sowieso ) met het Nederlandse model ? Van de iPhone weet ik dat facetime is uitgeschakeld, vwbt de watch heb ik niets kunnen vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
buitenland, watch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone X kopen in Dubai? | DertKesh | Koopinformatie Rest van de wereld | 10 | 11-01-18 10:12 |
Mac OS X: Een AirPort Extreme kopen | koiphone | Desktop-applicaties | 4 | 25-05-17 17:31 |
iPhone 6 online via DUBAI Apple store kopen | gerard91 | Koopinformatie Rest van de wereld | 4 | 14-09-14 09:27 |
iPhone kopen in Dubai, Dhaka of Hong Kong? | Ilseee | Koopinformatie Rest van de wereld | 3 | 10-01-12 11:25 |
Kopen iPad2 op Hong Kong AIRPORT | maccor | iPad algemeen | 2 | 29-08-11 19:03 |
|
|