Uitspreken tijd discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar iOS 6 spreekt Mickey de tijd niet meer uit. Zijn er mensen die dit probleem ook hebben en weet iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitspreken tijd
Na de update naar iOS 6 spreekt Mickey de tijd niet meer uit. Zijn er mensen die dit probleem ook hebben en weet iemand een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook hier op versie 4 geen geluid.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook geen geluid meer. Weet geen oplossing.
|
|
|||
|
|||
Alle mensen die gereageerd hebben bedankt daarvoor. Uit zichzelf ging Mickey weer praten. Ik heb zelf niks gedaan om dit voor elkaar te krijgen. Ik hoop dat bij jullie het probleem nu ook weer is opgelost.
|
|
|||
|
|||
Herstart geprobeerd, maar helaas Mickey zegt niets meer.
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel de wijzerplaat van Mickey verwijderd en na een aantal minuten weer toegevoegd. Dit maakte geen verschil. Pas de volgende dag ging Mickey weer praten.
|
|
|||
|
|||
Er is wel een hele bewchrijving te vinden op inernet hoe dit moet. In het kort:
Zet bluetooth van je iphone uit. Verbind de watch direct met Wi-Fi. Wis de mickey klok. Herstart je watch. Dan de mickey klok weer toevoegen op je watch (niet via de watch app). Dan de watch aan de oplader en wacht een kwartier.. Hierna zou mickey weer moeten praten. Bij mij werkte dat uiteindelijk wel weer op deze manier |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan je Siri je eigen tekst laten uitspreken? | robertoheida | iPhone algemeen | 0 | 11-09-12 17:45 |
Naam contact uitspreken bij binnenkomende oproep | remcop | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 11-08-12 11:24 |
Geselecteerde tekst laten uitspreken | jiepie | iPhone algemeen | 1 | 07-06-12 15:13 |
|
|