Geselecteerde tekst laten uitspreken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In iOS 5 kan je een geselecteerde text laten uitspreken via instellingen, algemeen, toegankelijkheid enz... Als ik dat toepas op mijn iPhone 4 ( geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geselecteerde tekst laten uitspreken
In iOS 5 kan je een geselecteerde text laten uitspreken via instellingen, algemeen, toegankelijkheid enz...
Als ik dat toepas op mijn iPhone 4 ( geen S )met 5.1.1 heb ik een vrouwenstem die de tekst uitspreekt ( stem kan niet gewijzigd worden ) Bij een kennis die ook een Iphone 4 ( geen S )met 5.1.1 heeft is dit een mannen stem . Kan iemand hier een verklaring voor geven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier ook een mannenstem. Geen idee hoe je dat kunt instellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Naam contact uitspreken bij binnenkomende oproep | remcop | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 11-08-12 11:24 |
Apple's geselecteerde limiet van Wi-Fi wijzigen? | BlazingAngel | Wi-Fi | 3 | 14-08-11 08:43 |
TomTom Greece; geselecteerde stem niet beschikbaar | MichaelJ | iPhone Apps | 5 | 07-06-11 18:53 |
Tekst document naar tekst app? | sanders | iPhone Apps | 0 | 13-12-10 22:19 |
|
|