iPhone gaat vanzelf weer aan na uitschakeling discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone start vanzelf weer op als ik hem uit zet. 3 Seconden nadat hij uit is, gaat het scherm weer aan en start hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone gaat vanzelf weer aan na uitschakeling
Mijn iPhone start vanzelf weer op als ik hem uit zet. 3 Seconden nadat hij uit is, gaat het scherm weer aan en start hij weer normaal op.
Ik heb al een aantal keer een restore gedaan, maar dat heeft niet geholpen. Heeft iemand ook ervaring hiermee? Ik vind het erg vervelend want omdat ik de batterij er fysiek niet uit kan halen, kan mijn telefoon nooit meer uit zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe zet jij hem uit? Doormiddel van je homebutton en je bovenste knopje tegelijkertijd in te drukken of alleen met je bovenste knop?
|
|
|||
|
|||
Ik zit hem uit allen via de bovenste knop (en dan schuiven met het rode balkje).
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit probleem gehad met een iPad 1. Een herstel was ook toen geen oplossing. Uiteindelijk is het vanzelf opgelost na een (latere) firmware upgrade.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone gaat vanzelf aan/uit | iph0n31234 | iPhone algemeen | 0 | 16-08-11 12:24 |
iphone backlight gaat vanzelf aan. | yasinsta | iPhone algemeen | 0 | 23-05-11 14:20 |
Iphone gaat vanzelf aan vanuit Standby | magere | iPhone algemeen | 2 | 05-07-10 15:01 |
Bleutooth gaat na uitzetten vanzelf weer aan | P@t | iPhone algemeen | 5 | 14-09-09 17:07 |
Iphone gaat vanzelf aan en uit. | David Genc | Archief | 2 | 24-08-08 22:35 |
|
|