Verdwenen berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone verwijdert de laatste berichten van whatsapp. Als ik een paar uur niet erop heb gezeten en ik kijk zijn ze weg.. Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verdwenen berichten
Mijn iPhone verwijdert de laatste berichten van whatsapp. Als ik een paar uur niet erop heb gezeten en ik kijk zijn ze weg.. Weet iemand wat ik kan doen?!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb helaas hetzelfde probleem, en het gebeurd me de laatste tijd best vaak. Ook de groepsgesprekken waar ik in de tijd van de verdwenen gesprekken aan ben toegevoegd zijn weg! erg vervelend! Ook zit ik dan weer ineens in groeps gesprekken waar ik allang uit was.
Als ik contact opneem worden mijn mails en tweets genegeerd! ik weet niet meer wat te doen. |
|
|||
|
|||
Ik heb er al een Oplossing op gevonden. Je moet je whatsapp even verwijderen en dan opnieuw installeren, je hoeft hem niet nog een keer te betalen bij mij werkt het in ieder geval!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Ongelezen berichten in Berichten | Bubbly | Desktop-applicaties | 3 | 19-03-12 15:59 |
|
|