Apple Watch 5 geluid bij opgeladen batterij discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik mijn Apple watch series 5 's nachts aan de lader hang, produceert deze een herhalend geluid bij 100% opgeladen batterij. Behoorlijk irritant. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Watch 5 geluid bij opgeladen batterij
Wanneer ik mijn Apple watch series 5 's nachts aan de lader hang, produceert deze een herhalend geluid bij 100% opgeladen batterij. Behoorlijk irritant. Het stopt pas wanneer ik de Watch van de lader haal. Het is pas begonnen sinds ik ben overgeschakeld naar een iphone 11 pro. Iemand een idee hoe ik dit kan afzetten.
Laatst gewijzigd door edc; 26-02-20 om 12:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is opgelost na verwijderen van de app "battery grapher" van mijn iphone. De app verwijderen van de apple watch alleen was blijkbaar niet voldoende. Ik stel mij hier toch wel vragen bij: Blijkbaar sturen sommige apps, ondanks het feit dat ze inactief staan op de apple watch, toch nog notificaties door naar die watch.
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt mij een specifieke functie van die app: in de beschrijving staat dat die notificaties kan geven bij bepaalde percentages. Dat deed 'ie waarschijnlijk ook braaf...
|
|
|||
|
|||
Geluid bij opladen apple Watch
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Watch maar kan niet achterhalen welke app dit geluid zou veroorzaken. Hoe kan ik daar achter komen?
|
|
|||
|
|||
Vaak zijn het ook laders van derde partijen die om de zoveel tijd het laden uit en weer aan schakelen wat resulteert in het oplaad geluidje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij Apple watch snel leeg iOS 9.0 | 205038 | Apple Watch algemeen | 10 | 18-09-15 20:51 |
iPad Air 100% opgeladen herhalend geluid | Steven DS | iPad algemeen | 1 | 15-09-14 17:30 |
Uitzetten geluidsmelding bij volledig opgeladen batterij? | eladage | iPhone algemeen | 7 | 06-12-11 15:41 |
|
|