Workout watch springt steeds na 10 seconden op pauze discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Watch nw gekocht driekwart jaar geleden. Tot maand geleden geen problemen 1.Nu springt elke workout steeds na 10 seconden op pauze 2.Ik ontvang geen meldingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Workout watch springt steeds na 10 seconden op pauze
Watch nw gekocht driekwart jaar geleden.
Tot maand geleden geen problemen 1.Nu springt elke workout steeds na 10 seconden op pauze 2.Ik ontvang geen meldingen meer op de watch Wat ik heb gedaan: watch gewist en ontkoppeld en weer gekoppeld schuifje voor automatisch pauzeren staat uit (heeft eerder aan gestaan) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik heb ingelogd op Wi-Fi 5 GHz en hij springt steeds naar 2.4 GHz?? | Hombra | iPhone algemeen | 6 | 27-08-15 21:07 |
App (dropbox) springt steeds uit Folder/map | ballegooier | iPhone Apps | 3 | 25-08-10 22:08 |
België: Mail springt steeds direct (2") uit | swytch | Overige providers België | 4 | 25-05-10 01:40 |
simlock springt steeds terug op | Artey | iPhone algemeen | 3 | 31-03-09 14:46 |
iphone springt steeds in herstelmodus | wijlre01 | iPhone algemeen | 4 | 19-03-09 00:14 |
|
|