//

Apple Pay werkt niet op Apple Watch 3 - watch os 7?

Apple Pay werkt niet op Apple Watch 3 - watch os 7? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een aantal jaar een Apple Watch 3, en tot nu toe werkte Apple Pay perfect met 2 Rabobank kaarten. Toen dacht ik: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-09-20, 09:28
vivianv vivianv is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard Apple Pay werkt niet op Apple Watch 3 - watch os 7?

Ik heb al een aantal jaar een Apple Watch 3, en tot nu toe werkte Apple Pay perfect met 2 Rabobank kaarten. Toen dacht ik: ik ga mijn iPhone (xr) en Apple Watch updaten naar het nieuwste os.

Het begon er al mee dat ik de Apple Watch moest wissen om te updaten. Daarna leek het semi-ok te functioneren, tot ik wou betalen met de watch.

In iOS 13 zag ik als ik 2x de zij knop indrukte beide kaarten. In iOS 14 zie ik heel kort de wallet app, en meteen daarna alleen de tekst houd bij de lezer, zonder kaart in beeld.

Als ik handmatig eerst de wallet app open is het wel mogelijk om correct een kaart te selecteren en af te rekenen, maar dat is nogal omslachtig. Zijn er meer mensen met het nieuwste watch os met soortgelijke ervaring? En werkt dit op nieuwere watches wel correct?

Ik heb al de kaarten helemaal uit de wallet verwijderd en opnieuw ingesteld, maar dit lost niks op.


Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-20, 10:39
topware topware is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2012
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 42
Standaard

Ik heb ook nog een AW3 en bij mij doet Apple Pay (ook met RABO) het gewoon zoals eerder ook in de iOS 13 versie.

Ik heb sinds iOS 14 geen problemen ondervonden met Apple Pay, ook het "wissen" hoefde ik niet te doen, ook mijn vrouw met een serie 3 (38mm) heeft daar geen problemen mee ondervonden.
  #3  
Oud 24-09-20, 16:05
vivianv vivianv is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Bedankt voor de reactie. Ik heb uiteindelijk de apple warch nogmaals herstart, dit zorgde ervoor dat het alsnog weer werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple watch 3 scrolling werkt niet iPickup Apple Watch algemeen 4 29-08-20 12:35
Bellen via Apple Watch 2 met Iphone XS werkt niet Beaux Apple Watch algemeen 3 28-01-20 08:34
Apple watch GPS werkt niet tijdens workouts erikje96 Apple Watch algemeen 0 29-07-18 17:33
Touchscreen Apple Watch werkt niet meer ertje20 Apple Watch algemeen 5 16-07-15 15:41
Buienradar App werkt niet op Apple Watch hart4apple Apple Watch apps 13 15-06-15 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:27.