Zwart stipje op scherm Watch 5 discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een korte tijd ben ik een tevreden gebruiker van de watch 5. Maar wat valt mij op, midden in het scherm aan de bovenzijde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwart stipje op scherm Watch 5
Sinds een korte tijd ben ik een tevreden gebruiker van de watch 5.
Maar wat valt mij op, midden in het scherm aan de bovenzijde zit een zwart stipje. En precies op dat stipje staan de notificaties! Dit komt in haast alle watch fases voor. Ben ik nu de enige die dit opvalt/aantrekt of heb ik een pech (dat laatste lijkt mij sterk!) Ik kan mij voorstellen dat hier de lichtsensor zit, maar voor de notificaties wel een verdomd vervelende plek vind ik zelf Als voorbeeld heb ik een witte face toegepast om het nog duidelijker te laten zien. https://ibb.co/59r74nG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zwart stipje
Ik zelf heb ook de iWatch 5 en heb dat " puntje" niet in beeld, zie foto
Of bedoelde je dit niet, |
|
|||
|
|||
Thanks voor de reply, daar had ik wat aan! Dan was mijn beeld toch echt anders.
Contact gehad met de leverancier en het is verder keurig afgehandeld. Ik heb hem retour kunnen sturen. Aanmelden bij Apple ter reparatie zag ik niet zitten. Allereerst vind ik het nogal wat om een product wat ik 2 weken in bezit heb te laten onderzoeken en (misschien) te laten repareren en ten tweede heb ik sneller mijn geld terug dan dan dat ik hem gerepareerd of een vervangend terug krijg. |
Labels |
scherm, watch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone scherm loopt vast en scherm wordt langzaam zwart | onbekenD16 | iPhone algemeen | 4 | 17-01-16 12:13 |
iPad 3 en 4 rozig scherm bij bepaalde lichtinval bij zwart scherm | daantje22 | iPad algemeen | 13 | 07-11-12 13:17 |
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet | boswachter85 | Jailbreak | 4 | 10-06-12 13:48 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
|
|