Geen ECG of Saturatie meer op Iwatch6 discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, sinds een paar dagen geeft mijn iwatch6 de ECG en de Saturatie testen niet meer door naar mijn Iphone12. Ik heb deze iphone sinds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen ECG of Saturatie meer op Iwatch6
Hoi, sinds een paar dagen geeft mijn iwatch6 de ECG en de Saturatie testen niet meer door naar mijn Iphone12. Ik heb deze iphone sinds begin april. Het was me niet opgevallen dat mijn Iwatch dit niet meer doorgaf.
Ik heb de watch al eens ontkoppelt en opnieuw gekoppeld maar blijft zelfde. Wat kan de reden daarvan zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wellicht is je Hartslag te laag.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eerst geen bereik meer, nu geen iPhone meer! | sjockboy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-12 23:48 |
iPhone 4 geen Wi-Fi & Bluetooth meer + Herkent geen Simkaarten | henkphone | iPhone algemeen | 0 | 27-01-12 18:54 |
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! | ruud2000 | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-10 18:20 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|