Eerst geen bereik meer, nu geen iPhone meer! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeer me te volgen; Sinds gisteren kreeg mijn iPhone 4s geen verbinding meer met het netwerk van T-mobile. Waar normaal T-mobile staat, bleef nu 'zoeken' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eerst geen bereik meer, nu geen iPhone meer!
Probeer me te volgen;
Sinds gisteren kreeg mijn iPhone 4s geen verbinding meer met het netwerk van T-mobile. Waar normaal T-mobile staat, bleef nu 'zoeken' staan. Na gebeld te hebben met de klantenservice adviseerden zij mij het originele simkaartje (meteen stuurden zij voor de zekerheid een nieuwe op) in een andere iPhone te proberen, om te achterhalen of het aan de simkaart lag of dat het een hardware matig probleem zou zijn. Zo gezegd zo gedaan, maar nadat ik het simkaartje in mijn vriendins iPhone 4 heb gedaan, had ook deze iPhone geen bereik meer met het T-mobile netwerk. Ook bleef bij haar nu 'zoeken' staan. Overigens was dit niet de oplossing want haar simkaart in mijn iphone werkte ook niet....? Afijn, toen dacht ik dat het handig zou zijn om de iphone naar zijn originele staat terug te brengen. Dus aan iTunes gehangen en de oude versie geprobeerd terug te zetten. Echter halverwege het herstel gebeurde er weinig meer en kreeg ik een foutcode '-1' van iTunes. De iphone doet niks meer, op het icoontje 'hang aan computer en verbind met iTunes' na dan. Volgens de supportpagina van Apple moest ik; 1/Itunes updaten (gedaan) 2/Mac os updaten (ook gedaan a €15,99) 3/Alle usb kabels eruit (??) (gedaan) 4/Bij geen werking, iPhone uit raam mieteren (nog niet gedaan, maar sta wel op het punt...) Dus..... Wat denken jullie? Iphone kapot? Of toch een probleem over het hoofd gezien? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou maar voor de zekerheid met spoed naar dichtbijzijnde T-Mobile winkel gaan.(voordat je de telefoon uit het raam mietert) en daar het probleem voorleggen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 - Na herstellen firmware geen bereik meer | synopsis | iPhone algemeen | 11 | 10-03-11 16:51 |
iPhone 4: Geen bereik meer | Prima | Unlock | 1 | 24-11-10 21:36 |
iPhone: iphone 3g (geen bereik meer na jailbreak+yellowsnow) | r2get | Jailbreak | 2 | 15-05-09 13:27 |
HELP! Mijn iphone heeft geen bereik meer ! | barkmeijer | Archief | 2 | 28-10-08 19:26 |
iPhone: iphone geen bereik meer na quickpawn | roeney | Jailbreak | 8 | 25-08-08 17:27 |
|
|