Apple Watch batterij snel leeg discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Sinds kort is mijn Apple Watch snel leeg. Ik had altijd nog zeker 30% over ‘s avonds maar nu krijg ik al in het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Watch batterij snel leeg
Goedemorgen,
Sinds kort is mijn Apple Watch snel leeg. Ik had altijd nog zeker 30% over ‘s avonds maar nu krijg ik al in het begin van de avond een melding dat er nog maar 10% over is. Hoe kan dit?? Erg lastig. Lijkt te komen door de laatste software update? Heb het beeldscherm “altijd aan” al uitgezet maar lijkt niet veel te helpen. Kan iemand helpen? Dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple Watch 5: batterij te snel leeg?? | Yzord | Apple Watch algemeen | 4 | 10-10-19 09:33 |
iPhone batterij gaat snel leeg na koppelen Watch 4 | SlimmeRick | iPhone algemeen | 1 | 14-12-18 22:37 |
Apple Watch batterij snel leeg sinds koppelen met nieuwe iPhone 6S | ewigman | Apple Watch algemeen | 2 | 16-07-16 00:00 |
Batterij Apple watch snel leeg iOS 9.0 | 205038 | Apple Watch algemeen | 10 | 18-09-15 20:51 |
|
|