Zijn Nederlandse Vodafone iPhones altijd simlockvrij? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik de berichten in het forum lees zijn alle Vodafone iPhones die in Nederland verkocht zijn altijd simlockvrij geweest. Echter was ik vanochtend bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zijn Nederlandse Vodafone iPhones met abbo altijd simlockvrij?
Als ik de berichten in het forum lees zijn alle Vodafone iPhones die in Nederland verkocht zijn altijd simlockvrij geweest. Echter was ik vanochtend bij een Vodafone winkel en daar werd me verteld door een medewerker dat Vodafone iPhone in Nederland altijd met simlock verkocht zijn, en pas sinds deze zomer simlockvrij zijn.
Ik vertelde hem er wel bij dat ik een Nederlandse Vodafone iPhone kon kom van eind vorig jaar, misschien dat dit dus een verkooppraatje was, of hij me de iPhone niet gunde. Door het verhaal ben ik toch weer onzeker geworden. Kan iemand de situatie ophelderen? Let wel het gaat hier om een iPhone die met abonnement is aangeschaft niet om de prepaid versie. Laatst gewijzigd door ctrl8; 09-11-11 om 14:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als hij echt via Vodafone komt is hij simlockvrij maar de Phoneshop heeft de allereerste iphones verkocht voor KPN/Vodafone omdat het contract met Apple niet rond was terwijl de abonnementen er al wel waren.
Je kan het overigens zo testen door er een andere kaart in te prikken. En na 12 maanden mag je een telefoon gratis simlockvrij maken. Dus hoe dan ook, ben je zo in bezit van een vrije iPhone. |
Labels |
iphone, nederland, simlock, simlockvrij, vodafone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zijn de iPhone's van KPN simlockvrij | gsmfreak | KPN | 4 | 28-01-11 02:30 |
Simlock vrij door Tmobile is dat altijd simlockvrij? | midon | Archief | 1 | 12-11-09 18:09 |
|
|