KPN planet mail instellingen i.c.m. Vodafone iPhone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend heeft een iPhone met Vodafone abonnement en thuis KPN Planet internet/email. Hij wil graag ook email op zijn iPhone maar aangezien ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
KPN planet mail instellingen i.c.m. Vodafone iPhone
Een vriend heeft een iPhone met Vodafone abonnement en thuis KPN Planet internet/email.
Hij wil graag ook email op zijn iPhone maar aangezien ik niet thuis ben op Windows 7 proberen we eerst de instellingen op de iPhone zelf te zetten. Zowel KPN als Vodafone geven verschillende informatie dus komen we niet echt verder. Is er iemand die de onderstaande instellingen kan aanvullen? : Instellingen/email, contacten, agenda's. Voeg account toe Anders Mail account toevoegen Naam: naam gebruiker Adres: naamgebruiker@planet.nl Wachtwoord: KPN Planet wachtwoord Beschrijving: Planet Volgende POP Naam: naam gebruiker Adres: naamgebruiker@planet.nl Beschrijving: Planet server inkomende post Hostnaam: Gebruikersnaam: Wachtwoord: server uitgaande post Hostnaam: Gebruikersnaam: Wachtwoord: Bewaar Moet er verder nog iets worden ingevuld bij poorten o.i.d Bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Inkomende post
Pop.kpnmail.nl Gebruiksnaam weet jezelf Wachtwoord weet jezelf Uitgaande post Authsmtp.vodafone.nl Gebruikersnaam aanmaken bij Vodafone en invullen Wachtwoord idem als bovenstaande Gebruik ssl aan Idenditeitscontrole wachtwoord Serverpoort 465 Succes!
|
||||
|
||||
Dank je wel !
Ik zal de instellingen doorgeven en hier melden of het gelukt is ! M. p.s. ik neem aan dat je hier een account moet aanmaken: https://my.vodafone.nl/My_Vodafone ? Laatst gewijzigd door mhoutman; 10-03-12 om 12:48. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail instellingen Planet | my00 | iPhone algemeen | 30 | 05-12-11 14:31 |
Mail instellingen iPad Vodafone | Wavezz | iPad algemeen | 2 | 27-08-10 22:39 |
Push mail niet mogelijk met Kpn(planet) | vemo15 | KPN | 4 | 30-03-10 23:51 |
Vodafone naar Planet/KPN | kaartjes | Vodafone | 9 | 17-06-09 21:46 |
instellingen mail versturen vodafone | marit | Vodafone | 5 | 12-03-08 17:48 |
|
|