//

Nieuwe Abbo

Nieuwe Abbo discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Yes mensen, het is bijna weer tijd om een mooi nieuw abonnement af te sluiten. Nu ben ik alleen wel even benieuwd wat ik hiermee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-03-12, 19:10
EduardW EduardW is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 22
Standaard Nieuwe Abbo

Yes mensen, het is bijna weer tijd om een mooi nieuw abonnement af te sluiten. Nu ben ik alleen wel even benieuwd wat ik hiermee aan moet. Mijn dilemma: Mijn abonnement die ik nu hebt bevalt mij prima, nooit overheen en écht onbeperkt internet.

Het liefst zou ik dus gewoon niks doen en deze behouden. Maar wat gebeurd er eigenlijk wanneer ik niks doe en het ineens klokslag 12 uur en de eerste dag des oordeels wordt omdat mijn contract is verlopen? En stel dat ik dus wel iets anders moet hebben, zou ik dan een abbo nemen met of zonder extra iPhone 4s als backup ipod? Moet ik misschien overstappen naar een andere provider met nummerbehoud? En moet ik dan gaan voor een witte of een zwarte? En wanneer komt Siri in het Nederlands?

Alles is nog al een chaos en graag zoek ik iemand die mij dit even kan ophelderen. Ik heb nu een Basis-2 abonnement 42,50 euro + Zorgeloos Internet.

Please, I need help!

Met vriendelijke groet,
Eduard

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 maart 2012 om 18:11 ----------

(dag des oordeels is 7 juli)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-03-12, 23:43
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Als je geen onbeperkt internet nodig hebt zou ik het niet aanhouden. Je betaalt dan voor iets waar je geen gebruik van maakt. Heb je het wel nodig dan is het misschien verstandig om los een iPhone te kopen. Ook belangrijk is om op te letten of je per seconde betalen nodig hebt of per minuut een optie is.

Als je contract laat doorlopen blijft alles hetzelfde. Je blijft dan ook betalen voor je al afbetaalde toestel. Vandaar dat ik dat mensen nooit aanraad tenzij nadelige gevolgen zou hebben.

Siri heeft nog geen ETA voor een Nederlandse release.

Overstappen zou ik niet doen tenzij je ontevreden bent of ergens veel goedkoper uit bent. Maar met de huidige prijzen is Vodafone de duurste niet meer mbt iphones.

Wit of zwart is een persoonlijke voorkeur. Ik heb al jaren zwart. Krassen zie je minder dan op een witte.
  #3  
Oud 21-03-12, 13:07
Bertje's schermafbeelding
Bertje Bertje is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 154
Standaard

Met wat geluk komt de Iphone 5 in juni/juli. Daar ben ik iig op aan het wachten.. En dan sluit ik gewoon een nieuw abbo af. Mocht je echt gb's per maand verbruiken dan zou ik het contract intact laten.. Anders gewoon in juli (of op de iphone 5 wachten) en verlengen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe abbo op 5 september doen of niet jobbais KPN 3 20-08-11 12:21
nieuwe i-abbo per 4 april dutchyme Odido (T-Mobile) 1 15-03-11 17:36
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 4 19-01-10 22:26
In plaats van iphone abbo - sim only abbo taipie Odido (T-Mobile) 1 14-08-08 10:51
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:57.