Vodafone iPhone 5 verzendbevestiging. discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) gewoon bij de klantenservice van Vodafone gevraagd.. Klantenservice bellen en dan 1 kiezen.. Het is geen Track en Trace, maar je ordernummer.. Heel specifiek vragen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gewoon bij de klantenservice van Vodafone gevraagd.. Klantenservice bellen en dan 1 kiezen.. Het is geen Track en Trace, maar je ordernummer.. Heel specifiek vragen naar het 5000 nummer.. Ze hebben het echt wel maar moeten het even opzoeken voor je.. en daar hebben ze , gezien de drukte, geen zin
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebeld naar GLS maar hij bestaat nog niet bij hun.. Grrrr Laatst gewijzigd door severance; 03-10-12 om 15:10. |
|
|||
|
|||
Voor GLS heb je een ander nummer nodig, ook deze kan je krijgen van Vodafone.. Begint altijd met 66
|
|
|||
|
|||
Er werd eerder in het topic nog gesproken over een 5000nummer? Deze heb ik ook gekregen van de klantenservice. Alleen is mijn order nog steeds niet bij de koerier, terwijl die vandaag zou moeten worden aangemeld..
|
|
|||
|
|||
Ja klopt het 5000 nr is het ordernummer, dat andere nummer is het track en trace nummer. Zodra de bestelling bij de koerier is kun je dat nummer opvragen en kunnen ze bij GLS precies vertellen hoe laat het pakketje bij je afgeleverd wordt. Zo ging het bij mij...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oké, geen idee. Bij mij gaven ze hem wel meteen. Had er niet eens om gevraagd. Vroeg alleen wat ze mij konden vertellen over de bezorgdatum..
|
|
|||
|
|||
Ik had een mailtje gestuurd naar GLS met het 5000 nummer, kreeg gelijk antwoord.. Nummer was (nog) niet bekend bij hen..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 15:37 ---------- Citaat:
dat verandert echt per dag.. Hij (Roy) vertelde dat aan het eind van de dag weer toestellen bij hem worden geleverd.. dus iedere dag bellen vanaf 0830 loont.. Hij vindt het iig niet erg ;-) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 15:39 ---------- Citaat:
5000 is genoeg voor GLS als je BELT ! het is geen T&T code.. Gewoon bellen naar GLS en praat gezellig met Roy.. En dat komt het goed.. écht.. Ik heb mijn iPhone op woensdag meen ik bij Vodafone besteld (of was het nou donderdag?).. en ik kreeg hem dinsdag al binnen (terwijl vodafone dacht dat het nog weken zou duren in eerste instantie..)..Dus minder dan een week.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 vodafone UK opnieuw activeren ! Met een vodafone UK prepaid kaart ? | flyingdutchjan | Vodafone | 1 | 11-02-12 14:57 |
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal | Luckysunnie | Overige providers Nederland | 31 | 16-08-09 23:36 |
|
|