//

Vodafone iPhone 5 verzendbevestiging.

Vodafone iPhone 5 verzendbevestiging. discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) gewoon bij de klantenservice van Vodafone gevraagd.. Klantenservice bellen en dan 1 kiezen.. Het is geen Track en Trace, maar je ordernummer.. Heel specifiek vragen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-10-12, 13:45
poldervrouw poldervrouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 50
Standaard

gewoon bij de klantenservice van Vodafone gevraagd.. Klantenservice bellen en dan 1 kiezen.. Het is geen Track en Trace, maar je ordernummer.. Heel specifiek vragen naar het 5000 nummer.. Ze hebben het echt wel maar moeten het even opzoeken voor je.. en daar hebben ze , gezien de drukte, geen zin
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 03-10-12, 13:58
severance severance is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poldervrouw Bekijk bericht
gewoon bij de klantenservice van Vodafone gevraagd.. Klantenservice bellen en dan 1 kiezen.. Het is geen Track en Trace, maar je ordernummer.. Heel specifiek vragen naar het 5000 nummer.. Ze hebben het echt wel maar moeten het even opzoeken voor je.. en daar hebben ze , gezien de drukte, geen zin
Heb inmiddels het 5000 nummer, maar als ik deze invoer op de GLS site dan vraagt die om 14 cijfers en ik heb er maar 10..
Gebeld naar GLS maar hij bestaat nog niet bij hun.. Grrrr

Laatst gewijzigd door severance; 03-10-12 om 15:10.
  #23  
Oud 03-10-12, 15:45
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Voor GLS heb je een ander nummer nodig, ook deze kan je krijgen van Vodafone.. Begint altijd met 66
  #24  
Oud 03-10-12, 16:59
severance severance is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KK001 Bekijk bericht
Voor GLS heb je een ander nummer nodig, ook deze kan je krijgen van Vodafone.. Begint altijd met 66
Er werd eerder in het topic nog gesproken over een 5000nummer? Deze heb ik ook gekregen van de klantenservice. Alleen is mijn order nog steeds niet bij de koerier, terwijl die vandaag zou moeten worden aangemeld..
  #25  
Oud 03-10-12, 17:17
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Ja klopt het 5000 nr is het ordernummer, dat andere nummer is het track en trace nummer. Zodra de bestelling bij de koerier is kun je dat nummer opvragen en kunnen ze bij GLS precies vertellen hoe laat het pakketje bij je afgeleverd wordt. Zo ging het bij mij...
  #26  
Oud 03-10-12, 17:19
severance severance is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KK001 Bekijk bericht
Ja klopt het 5000 nr is het ordernummer, dat andere nummer is het track en trace nummer. Zodra de bestelling bij de koerier is kun je dat nummer opvragen en kunnen ze bij GLS precies vertellen hoe laat het pakketje bij je afgeleverd wordt. Zo ging het bij mij...
Oke maar als je bij vodafone om een track & trace code vraagt geven ze die dus niet.. Meerdere keren geprobeerd nu, heb alleen die 5000 code..
  #27  
Oud 03-10-12, 19:15
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Oké, geen idee. Bij mij gaven ze hem wel meteen. Had er niet eens om gevraagd. Vroeg alleen wat ze mij konden vertellen over de bezorgdatum..
  #28  
Oud 03-10-12, 19:28
Pamas Pamas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Soest
Berichten: 37
Standaard

Ik had een mailtje gestuurd naar GLS met het 5000 nummer, kreeg gelijk antwoord.. Nummer was (nog) niet bekend bij hen..
  #29  
Oud 04-10-12, 10:57
severance severance is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamas Bekijk bericht
Ik had een mailtje gestuurd naar GLS met het 5000 nummer, kreeg gelijk antwoord.. Nummer was (nog) niet bekend bij hen..
Hier hetzelfde.. Terwijl aan de telefoon bij vodafone mij werd verteld dat hij gister naar de koerier zou gaan
  #30  
Oud 04-10-12, 16:36
poldervrouw poldervrouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door severance Bekijk bericht
Heb inmiddels het 5000 nummer, maar als ik deze invoer op de GLS site dan vraagt die om 14 cijfers en ik heb er maar 10..
Gebeld naar GLS maar hij bestaat nog niet bij hun.. Grrrr
Je moet ook niet via de site, maar bellen naar GLS , nummer heb ik boven vermeld. Dan krijg je Roy van GLS aan de telefoon.. En die kan precies vertellen met tijdslot wanneer hij komt.. Heel fijn ! En het is écht een 5000 nummer

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 15:37 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door severance Bekijk bericht
Hier hetzelfde.. Terwijl aan de telefoon bij vodafone mij werd verteld dat hij gister naar de koerier zou gaan

dat verandert echt per dag.. Hij (Roy) vertelde dat aan het eind van de dag weer toestellen bij hem worden geleverd.. dus iedere dag bellen vanaf 0830 loont.. Hij vindt het iig niet erg ;-)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 15:39 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door severance Bekijk bericht
Oke maar als je bij vodafone om een track & trace code vraagt geven ze die dus niet.. Meerdere keren geprobeerd nu, heb alleen die 5000 code..

5000 is genoeg voor GLS als je BELT ! het is geen T&T code.. Gewoon bellen naar GLS en praat gezellig met Roy.. En dat komt het goed.. écht.. Ik heb mijn iPhone op woensdag meen ik bij Vodafone besteld (of was het nou donderdag?).. en ik kreeg hem dinsdag al binnen (terwijl vodafone dacht dat het nog weken zou duren in eerste instantie..)..Dus minder dan een week..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 vodafone UK opnieuw activeren ! Met een vodafone UK prepaid kaart ? flyingdutchjan Vodafone 1 11-02-12 14:57
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal Luckysunnie Overige providers Nederland 31 16-08-09 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.