Nu al over databundel discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ola! Heb bij Voda een databundel van 1200MB. Krijg vandaag een sms dat ik er al 75% overheen zit! Schrik me rot... Vodafone gebeld maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nu al over databundel
Ola!
Heb bij Voda een databundel van 1200MB. Krijg vandaag een sms dat ik er al 75% overheen zit! Schrik me rot... Vodafone gebeld maar vooralsnog is die lijn voor info over bundels overbelast. Ik hoop dat dat met een reden is en dat het meevalt. Ben altijd netjes met mijn verbruik en kom pas aan het eind van de maand meestal in de buurt van de 1200 MB. 2 dagen en dan al ruim 900MB verbruikt hebben kan bijna niet Meer mensen dit gehad? Gr. Rob ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 november 2012 om 11:45 ---------- Chill! Vodafone stuurt klanten verkeerde sms over verbruik | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessenger: Wi-Fi of databundel? | Roy69 | iPhone algemeen | 2 | 27-08-12 10:59 |
Databundel meenemen | Robpie83 | Vodafone | 4 | 04-05-12 15:14 |
Op databundel besparen | JailbreakerPro | Overige providers Nederland | 0 | 16-05-11 21:29 |
Databundel bijhouden | JailbreakerPro | Overige providers Nederland | 2 | 10-05-11 20:30 |
Databundel App? | Trust^ | iPhone Apps | 3 | 30-11-10 23:35 |
|
|