Hotspot iPhone5 discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren een iPhone 5 waarbij ik mijn microsim zelf heb geknipt naar een nanosim. Ik had voorheen een iPhone 4s. Beide nooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hotspot iPhone5
Ik heb sinds gisteren een iPhone 5 waarbij ik mijn microsim zelf heb geknipt naar een nanosim. Ik had voorheen een iPhone 4s. Beide nooit gejailbreakt. Op mijn 4s had ik de beschikking over hotspot functie. Op mijn iPhone 5 is die functie verdwenen. Heb een Vodafone zakelijk abo.
Hebben meer mensen hier last van? Is de hotspot functie standaard beschikbaar bij Vodafone zakelijk? Er staat me iets bij dat ze dit moeten openstellen ivm recente wetgeving... Iemand tips hoe ik de functie weer terug krijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat de functie niet hier, Instellingen - Algemeen - Mobiel Netwerk - Persoonlijke Hotspot?
|
|
|||
|
|||
Ah wat stom. Daar staat het inderdaad. Blijkbaar niet goed opgelet. Thanks voor de tip!
|
|
|||
|
|||
You're welcome!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil UK iphone5 en NL iphone 5? | lqtran | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 20-02-14 08:19 |
sluipverbruik internet Iphone5 | poldervrouw | iPhone algemeen | 2 | 04-10-12 16:52 |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
|
|