Verschil UK iphone5 en NL iphone 5? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ben aankomende vrijdag t/m maandag in Newcastle. Wellicht (reken er niet op dat ze voorraad hebben) haal ik daar een iPhone 5 aangezien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil UK iphone5 en NL iphone 5?
Beste mensen,
ben aankomende vrijdag t/m maandag in Newcastle. Wellicht (reken er niet op dat ze voorraad hebben) haal ik daar een iPhone 5 aangezien ik nog 4 weken moet wachten op mijne (besteld online Apple Store NL). Zijn er behalve de lader nog andere verschillen of dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een "Engelse" iPhone5? thnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ja de home button zit links ipv rechts
heeft volgens mij te maken omdat ze daar ook links rijden dacht ik |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zolang ze SimLock Vrij zijn ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2012 om 08:46 ---------- vervelend hooor hahaahahahaaha
|
|||
|
|||
Het is misschien een detail maar je zal een andere lader moeten zoeken of een engels verloopstukje gebruiken. De phone zelf is 100% identiek.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
zover was hijzelf al |
|
|||
|
|||
Hallo mensen
Ik heb een iphone5 gekregen Maar blijkt een simlock op te zichten toestel komt uit engeland Ik heb hem nu 2weken geleden weg gebracht omdat ze de imeinummer moesten veranderen Is dit normaal dat het zo lang duurt??? |
|
|||
|
|||
niemand kan het imei veranderen van een iphone . Als ze dat gaan proberen, zou ik snel de telefoon ophalen ...
maar als je bedoelt ze gaan een imei unlock aanvragen om te unlocken, ja dat kan . Kan zelfs 4 weken duren, zeer normaal bij imei unlock.
|
|||
|
|||
Hallo inemesis
Sorry klopt inderdaad imeiunlock Verkeerd verstaan Bedank voor de reactie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone5 in Nederland | flappah | Archief | 7 | 27-09-12 17:56 |
Prijs iphone 4s na lancering iphone5 | Erike1 | iPhone algemeen | 1 | 22-08-12 20:05 |
nu iphone 4s kopen of w8en op iphone5 | courske | iPhone algemeen | 1 | 29-07-12 18:04 |
Iphone5 | letoir | iPhone algemeen | 10 | 14-11-11 15:59 |
|
|