iPhone in buitenland kopen discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Aangezien ik binnenkort iphone 5s zou kopen, heb ik vraagje! Eerst en vooral, zijn er mensen die deze gsm al hebben en het mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone in buitenland kopen
Hallo
Aangezien ik binnenkort iphone 5s zou kopen, heb ik vraagje! Eerst en vooral, zijn er mensen die deze gsm al hebben en het mij zeker aanraden? Omdat ik lichtjes nog twijfel (heb een oud model wel nog, iphone 4). Ten tweede: Ik kan de iphone goedkoper kopen in Zwitserland, daar kost het 630€ ipv hier in belgie is dit 700€, een persoon uit vriendenkring werkt in zwitserland en komt elk weekend naar huis . Hij zou voor mij dus perfect een iphonetoestel kunnen meenemen! Het schilt toch 70€.... Weten jullie soms of het kan om dit toestel daar te kopn en te gebruiken in Belgie? Aangezien sommige iphones "beveiligd" zijn of weet ik veel.. En je daarom het niet in elk land kan gebruiken. Kan iemand mij helpen aub? Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zou de iPhone 5S zeker aanraden voor iemand met een iPhone 4!
Het is veel sneller, groter, lichter en ik vind zelf ook mooier maar dat is een persoonlijk iets. Maar je krijgt er zeker geen spijt van als je al tevreden bent met je 4! En je moet gewoon in Zwitserland de simlockvrije laten meenemen |
|
||||
|
||||
Toch best ff nagaan of je niet 'bedrogen' uitkomt voor die 70€...
Dit lees ik in de Zwitserse appstore... "Das iPhone 5s ohne SIM-Lock unterstützt möglicherweise keine LTE Netze in allen anderen Ländern. Nähere Details dazu gibt es beim jeweiligen Mobilfunkanbieter." iPhone 5s mit 16GB, 32GB oder 64GB kaufen - Apple Store (Schweiz)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S in het buitenland kopen | JensApple | Koopinformatie België | 19 | 16-09-13 21:11 |
Nieuwe iphone 5s kopen in buitenland (Geen ervaring!?) | TOETURS | iPhone algemeen | 1 | 14-09-13 01:23 |
Kan ik een Iphone 5 in het buitenland kopen? | Psyence | iPhone algemeen | 2 | 21-01-13 11:51 |
Iphone kopen in het buitenland | bobkun | iPhone algemeen | 1 | 30-11-11 20:29 |
iPhone 3GS simlockvrij kopen in buitenland | DJ14 | Koopinformatie Rest van de wereld | 2 | 10-02-10 00:22 |
|
|