Kan ik een Iphone 5 in het buitenland kopen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een Iphone 5 kopen, maar België is 1 van de (zoniet de) duurste landen. In de UK is deze goedkoper. Iphone 5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik een Iphone 5 in het buitenland kopen?
Ik wil graag een Iphone 5 kopen, maar België is 1 van de (zoniet de) duurste landen. In de UK is deze goedkoper.
Iphone 5 32gb Nu is mijn vraag, is dit wel aangeraden om te doen? Zoals als er iets aan mankeert, hoe zit het dan met garantie enzo? Zijn er mensen die ervaring hebben hiermee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je je sowieso kunt beroepen op de 1 jarige wereldwijde garantie voor Apple. Als je iPhone in het eerste jaar stuk gaat, kun je terecht bij de Apple store in A'dam. Wellicht kun je Applecare overwegen (daar gaat je financiële voordeel...). Anders ben je overgeleverd aan het consumentenrecht van het land waar de de iPhone koopt.
EDIT: De iPhone waar jij het over hebt is echt niet veel goedkoper: EUR 763. In NL kost hij EUR 778. |
|
||||
|
||||
Kijk eerst eens even hier; iPhone kopen in Nederland: prijzen, abonnementen, simlockvrij - iPhoneclub.nl
//slotje |
Labels |
engeland, iphone, iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad kopen in het buitenland! | appleKing | iPad algemeen | 3 | 29-03-12 15:20 |
Iphone kopen in het buitenland | bobkun | iPhone algemeen | 1 | 30-11-11 20:29 |
Is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan zelf kan bewerken | robi10 | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 15-04-11 19:28 |
Ik kom er maar niet uit, waar kan ik het beste een iPhone 4 kopen? | VerCouter | Koopinformatie en ervaringen | 1 | 06-07-10 20:52 |
Ipod kopen in het buitenland | achgoku | Koopinformatie Rest van de wereld | 3 | 08-03-08 11:43 |
|
|