//

Kan ik een Iphone 5 in het buitenland kopen?

Kan ik een Iphone 5 in het buitenland kopen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een Iphone 5 kopen, maar België is 1 van de (zoniet de) duurste landen. In de UK is deze goedkoper. Iphone 5 ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 21-01-13, 11:00
Psyence Psyence is offline

• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X

Standaard Kan ik een Iphone 5 in het buitenland kopen?

Ik wil graag een Iphone 5 kopen, maar België is 1 van de (zoniet de) duurste landen. In de UK is deze goedkoper.

Iphone 5 32gb

Nu is mijn vraag, is dit wel aangeraden om te doen? Zoals als er iets aan mankeert, hoe zit het dan met garantie enzo? Zijn er mensen die ervaring hebben hiermee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 21-01-13, 11:44
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS

Standaard

Ik denk dat je je sowieso kunt beroepen op de 1 jarige wereldwijde garantie voor Apple. Als je iPhone in het eerste jaar stuk gaat, kun je terecht bij de Apple store in A'dam. Wellicht kun je Applecare overwegen (daar gaat je financiële voordeel...). Anders ben je overgeleverd aan het consumentenrecht van het land waar de de iPhone koopt.

EDIT: De iPhone waar jij het over hebt is echt niet veel goedkoper: EUR 763. In NL kost hij EUR 778.
Oud 21-01-13, 11:51
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X

Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Kijk eerst eens even hier; iPhone kopen in Nederland: prijzen, abonnementen, simlockvrij - iPhoneclub.nl

//slotje

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten

Labels
engeland, iphone, iphone 5

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad kopen in het buitenland! appleKing iPad algemeen 3 29-03-12 15:20
Iphone kopen in het buitenland bobkun iPhone algemeen 1 30-11-11 20:29
Is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan zelf kan bewerken robi10 iPhone accessoires en onderdelen 9 15-04-11 19:28
Ik kom er maar niet uit, waar kan ik het beste een iPhone 4 kopen? VerCouter Koopinformatie en ervaringen 1 06-07-10 20:52
Ipod kopen in het buitenland achgoku Koopinformatie Rest van de wereld 3 08-03-08 11:43

Regels voor berichten