Vodafone passport discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Vroeger was het zo dat je met je vodafone passport je 60 dagen gebruik kon maken van je telefoon in het buitenland en geen extra ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone passport
Vroeger was het zo dat je met je vodafone passport je 60 dagen gebruik kon maken van je telefoon in het buitenland en geen extra kosten aan verbonden waren.
Ik heb een beetje op de vodafone site gekeken maar passport bestaat niet meer. Het is wel mogelijk om er nog gebruik van te maken. Misschien een hele domme vraag maar komen er nog steeds geen extra kosten bij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik "aanvraag Vodafone passport" google, dan zie ik als eerste deze site: Op reis - Mobiel bellen en internetten in het buitenland - Vodafone.nl
Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goedkoopste manier om in 42 paspoort landen ( Vodafone) tot 1GB te internetten | Mischa84 | Internet in buitenland (roaming) | 5 | 06-04-12 18:10 |
Iphone 4 vodafone UK opnieuw activeren ! Met een vodafone UK prepaid kaart ? | flyingdutchjan | Vodafone | 1 | 11-02-12 14:57 |
Online bestellen met buitenlands paspoort | arrizaba | Odido (T-Mobile) | 0 | 22-07-08 17:26 |
|
|