//

Artikel 5, aanvullende voorwaarden Vodafone SuperSIM

Artikel 5, aanvullende voorwaarden Vodafone SuperSIM discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Afelopen week heb ik mijn iPhone van het balkon laten vallen: vier meter naar beneden op de tegels. De schade valt gelukkig mee, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-09-09, 19:42
kirvis kirvis is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 9
Standaard Artikel 5, aanvullende voorwaarden Vodafone SuperSIM

Hallo allemaal,

Afelopen week heb ik mijn iPhone van het balkon laten vallen: vier meter naar beneden op de tegels. De schade valt gelukkig mee, ik kan er nog mee bellen en smsen en zelfs het beeldscherm is nog heel.

Nu heb ik hem verzekerd bij ProAssist en wil ik hem wel graag laten repareren. Ik heb echter een Super SIM Only abonnement van Vodafone, waarvoor ik bij het afsluiten aanvullende voorwaarden heb moeten tekenen. Ook heeft Vodafone mijn IMEI nummer geregistreerd.

Artikel 5 van de aanvullende voorwaarden zegt het volgende:

"Indien het Abonnement tenminste tweemaal gebruikt wordt in een periode van 2 aaneengesloten maanden in combinatie met een ander IMEI-nummer, dan zoals door Vodafone geregistreerd, dan behoudt Vodafone zich het recht voor het Abonnement om te zetten in een ander regulier Vodafone abonnement."

Met andere woorden: als ik straks mijn iPhone twee weken kwijt ben en met een leentoestel ga bellen in afwachting van de reparatie, dan ziet Vodafone dat ik met een ander toestel bel. De kans is dan dus dat mijn abonnement wordt omgezet in een duurdere variant.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik neem toch aan dat Vodafone met dit soort situaties wel rekening houdt. Er zullen toch wel vaker telefoons kapot gaan en gerepareerd moeten worden.

Graag verneem ik jullie ervaringen met Vodafone in deze.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-09, 19:45
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Ik heb ooit gevraagd wat ik in een dergelijke situatie moet doen. Gewoon naar een Vodafone-winkel gaan met je tijdelijke toestel en je kapotte toestel. En je probleem uitleggen. Moet wel heel raar lopen willen ze je niet helpen. Maar ga niet uit eigen beweging simkaarten wisselen.
  #3  
Oud 10-09-09, 19:52
kirvis kirvis is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingster Bekijk bericht
Ik heb ooit gevraagd wat ik in een dergelijke situatie moet doen. Gewoon naar een Vodafone-winkel gaan met je tijdelijke toestel en je kapotte toestel. En je probleem uitleggen. Moet wel heel raar lopen willen ze je niet helpen. Maar ga niet uit eigen beweging simkaarten wisselen.
Ik ben vanmiddag bij de Vodafone winkel geweest maar daar snappen ze blijkbaar de voorwaarden niet. Volgens degene die mij heeft geholpen mag ik op basis van artikel 5 maximaal twee maanden van een ander toestel gebruik maken met mijn abonnement. Dat lees ik er echter niet uit af. Ik kreeg het hem echter niet aan zijn verstand en ben uiteindelijk maar weg gegaan. Nu in de wacht bij de helpdesk.

Wordt trouwens moeilijk om met mijn kapotte toestel en de vervanging naar de winkel te gaan, aangezien mijn verzekering ervoor zorgt dat ie binnen vier uur overal in de Benelux wordt omgewisseld..
  #4  
Oud 30-01-10, 16:24
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, hoe is dit afgelopen?

In de winkel zeiden ze dat het geen probleem was om een ander toestel te gebruiken, maar ik geloof dat niet.
Reageren

Labels
aanvullende voorwaarden, artikel 5, super sim only, vodafone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone supersim 50 overdracht. ivoback Vodafone 0 06-02-11 13:58
Vodafone Supersim ook bij 3GS te verkrijgen? Josot Vodafone 18 21-12-09 16:11
iPhone 3G: supersim ifolkert Unlock 13 14-08-08 21:13
supersim trimix Unlock [archief] 28 04-01-08 16:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:27.