vodafone dekking na netwerkproblemenvodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) de dekking -na de twee keer dat vodafone een netwerkprobleem had- is daarna heel slecht, heeft iemand dezelfde ervaringen en wat is er aan te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vodafone dekking na netwerkproblemenvodafone
de dekking -na de twee keer dat vodafone een netwerkprobleem had- is daarna heel slecht, heeft iemand dezelfde ervaringen en wat is er aan te doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het dekking probleem bij vodaphone is al veel langer aan de gang op plekken waarbij je bereik verwacht heb je in eens geen bereik.
heel raar want vodaphone was altijd de provider met dekking zelfs in the middle of nowhere. het enigste wat je kunt doen is het forum bij vodaphone vol gooien met dit probleem. en belletje plegen met vodaphone totdat ze er zat van zijn. en vooral het internet doorzoeken naar een blog van vodaphone. vergeet twitter niet. laat je horen met je probleem om verandering laten voorkomen. |
|
|||
|
|||
heeft iemand ook de ervaring met het feit dat de iphone een reply geeft dat er geen mobile internet kan worden geactiveerd. Maar dat ik dit toch wel in mijn abbonoment heb zitten!
|
|
|||
|
|||
regelmatig krijg ik foutmeldingen na de storing
|
|
|||
|
|||
Oké en wat doe jij daaraan heb het vanaf gisteraaf
|
|
||||
|
||||
Bij mij zegt ie dat soms als ik 3G heb uitgezet en daarna weer aanzet
|
|||
|
|||
Oké ja iedergeval bedankt voor de snele reply maar alles werkt weer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile dekking in.. | 1337roller | Odido (T-Mobile) | 10 | 18-07-10 12:36 |
Dekking in Arnhem | hansem | Odido (T-Mobile) | 26 | 28-04-10 11:41 |
Overzicht dekking 3G van Vodafone | nico_van_wijk | Vodafone | 0 | 31-12-09 16:47 |
Dekking 3gs v.s. 3g | unox | Odido (T-Mobile) | 6 | 30-06-09 16:23 |
dekking | superjacky | Odido (T-Mobile) | 19 | 24-04-09 15:30 |
|
|