T-mobile dekking in.. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit er over na te denken om binnekort een iPhone 4 aan te schaffen via T-mobile. Ik woon zelf in Beverwijk en wou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-mobile dekking in..
Hallo,
Ik zit er over na te denken om binnekort een iPhone 4 aan te schaffen via T-mobile. Ik woon zelf in Beverwijk en wou gewoon even weten hoe de dekking daar is. Is er iemand die in Beverwijk of in de buurt woont? Zoja, hoe is de dekking? Gr. D |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik snap die niet zo goed? Als het roze is, is het dan slecht of wat? En als ik klik over 3 maanden zie ik geen verschil met kleur? Dus het zal altijd zelfde blijven.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha sorry overheen gekeken bedankt voor de moeite om het te maken. Maar dan valt de slecht bereik toch wel mee? Ik woon in de buurt vn Roosendaal.
|
|
|||
|
|||
Ik had al zo'n vermoeden dat je het niet gezien had
|
|
|||
|
|||
Maar overal is bijna roze? Dan is het toch goed de bereik hoe kan het dan dat zoveel mensen geen bereik hebben.
|
|
||||
|
||||
Klopt alleen niet, volgens kaart heb ik een 3G bereik binnenshuis. Lukt buiten nog niet eens.
Ben blij dat ik m'n 2e een KPN sim heb. |
|
|||
|
|||
Is kpn beter? En weet je hoe Vodafone is?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kaart klopt idd niet. 2 weken geleden heeft TM mijn kontrakt ontbonden omdat ze mij geen verbinding kon garanderen. Volgens de kaart zowel binnen- als buitenshuis 3 G.
Kijk maar eens bij de klachten hoe slecht de verbinding is, dan moet je toch echt concluderen dat hun kaart niet klopt
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dekking T-Mobile | eneef | Odido (T-Mobile) | 54 | 19-01-10 00:51 |
3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) | Grample | Odido (T-Mobile) | 543 | 05-09-09 07:56 |
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) | MartinK | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-04-09 17:13 |
Vraagje over T-Mobile dekking m.b.t. internet | ronald89 | Odido (T-Mobile) | 6 | 08-07-08 23:39 |
|
|