iPhone 30 juli, t-mobile met prijzen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Nu bekend is dat de iPhone 30 juli komt, moeten de prijzen toch ook een keer komen? Wanneer verwachten jullie dat t-mobile ze bekend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 30 juli, t-mobile met prijzen?
Hallo,
Nu bekend is dat de iPhone 30 juli komt, moeten de prijzen toch ook een keer komen? Wanneer verwachten jullie dat t-mobile ze bekend maakt? Dylan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
duurt nog wel poosje. stel knuppels dat het zijn.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat dit ook deels te maken heeft met Apple, en wanneer het product geleverd wordt. Apple heeft namelijk gister bekend gemaakt wanneer de iPhone in Nederland verschijnt, niet T-Mobile.
Ik denk dat ze de prijzen dit weekend nog niet bekend maken omdat de medewerkers daar op kantoor ook vrij hebben, maar ik schat aanstaande maandag of anders diezelfde week nog. |
|
||||
|
||||
Ik verwacht ook dat we aan het begin van deze week meer duidelijkheid zullen krijgen. Hou iPc -en T-Mobile uiteraard- in de gaten!
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prijzen iPhone 4 T-Mobile UK | Sink | Archief | 5 | 16-07-10 15:01 |
|
|