Vraagje over T-Mobile dekking m.b.t. internet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, ik heb even een vraagje over de volgende situatie: Ik kom vaak in een gebied wat tegen de Belgische grens aan ligt, als het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagje over T-Mobile dekking m.b.t. internet
Goedenavond,
ik heb even een vraagje over de volgende situatie: Ik kom vaak in een gebied wat tegen de Belgische grens aan ligt, als het goed is (dat ga ik nog even uitproberen) is er wel een redelijke dekking van T-Mobile aanwezig. Maar HSDPA-dekking is sowieso niet aanwezig. Nu was mijn vraag: als ik wel GSM-ontvangst heb, heb ik dan sowieso ook GPRS-ontvangst? Ik heb dan wel geen snel internet, maar mail enz. zou ik dan wel gewoon kunnen ontvangen? Gr. Ronald |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
GPRS heb je dan wel ja. Hou er wel rekening mee dat als je gprs gebruikt je telefonisch onbereikbaar bent.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Ok, bedankt voor je antwoord. Ik meende ergens gelezen te hebben dat het met T-Mobile mogelijk is om GPRS en GSM tegelijk te kunnen gebruiken ?
|
|
||||
|
||||
Ik zou er in jouw situatie in ieder geval voor kiezen roaming uit te zetten. De landsgrenzen zijn niet altijd (altijd niet?) dezelfde als de grenzen van de provider. Voor je het weet ben je aan het roamen, met alle financiële gevolgen van dien......
|
||||
|
||||
Citaat:
hier staat het uitgelegd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het goed is, heeft T-Mobile standaard ingesteld dat wanneer je in het buitenland komt hij automatisch geen verbinding meer maakt met internet. Maar nu ik dit zit te tikken bedenkt ik me opeens dat dat misschien niet opgaat voor GPRS ? |
|
||||
|
||||
Het is 1 knopje binnen de settings en hij heet roaming........
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile dekking in.. | 1337roller | Odido (T-Mobile) | 10 | 18-07-10 12:36 |
Dekking T-Mobile | eneef | Odido (T-Mobile) | 54 | 19-01-10 00:51 |
3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) | Grample | Odido (T-Mobile) | 543 | 05-09-09 07:56 |
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp | Roerbakei | Odido (T-Mobile) | 0 | 02-05-09 19:34 |
|
|