Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Na afloop van die 24 maanden kan er van beide kanten veranderingen komen dat lijkt me niet meer dan logisch....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na afloop van die 24 maanden kan er van beide kanten veranderingen komen dat lijkt me niet meer dan logisch.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Daarbij - we hebben al lang genoeg een flinke tijd voor een duppie op 1e rang gezeten (actieprijs ging ook na 24 maanden door) dus sowieso geen klagen hier hoor
|
|
|||
|
|||
Toch weer perfect opgelost door Vodafone. Heb vd week een brief gehad dat mij huidige 620 belminuten destijds ANWB actie wordt omgezet naar een Red Sim only onbeperkt bellen/sms, 2gb data en dat voor € 19,50 per maand o ja ook nog voortaan 4G.
Of toch een addertje onder het gras? |
|
|||
|
|||
Zie bieden nogal wat verschillende prijzen aan voor hetzefde. Ik kreeg aanbieding van 9,75 voor onbeperkt bellen sms en 2 GB data en 4G
|
|
|||
|
|||
Lijkt me vreemd, als je eerst met de actie €20 betaald en dat was al weinig in een keer naar € 9,50 gaat met het Red abonnement van € 39 per maand
|
|
|||
|
|||
Een collega van me heeft ook dezelfde aanbieding gehad. 2GB en onbeperkt sms en bellen voor 9,50 euro. Vodafone gaat er dus verschillend mee om. Ik wil ook zo'n aanbieding voor die prijs!!!!
|
|
|||
|
|||
Zou het ook niet afhankelijk zijn van het abo wat je toen had afgesloten?
|
|
||||
|
||||
Dat moet je niet hier roepen, maar bel even met vodafone en leg voor dat je dezelfde korting wil als je collega. Als je een naam en nummer kan geven (van die collega) wordt dat gechecked en word je verzoek zeer waarschijnlijk gehonoreerd, wat ik zo gelezen heb op tweakers.
|
|
|||
|
|||
Vodafone kijkt naar je bel en dataverbruik van het laatste jaar. Aan de hand daarvan doen ze een aanbieding. Dat staat in de brief van vodafone.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog niets gehoord, zal mijn abo dan gewoon door blijven lopen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog niks gehoord, volgens mij krijgen alleen mensen met een FUP-abo een aanbieding voor een ander abonnement.
|
|
|||
|
|||
Ik ook een brief gehad dat mijn huidige 620 belminuten wordt omgezet naar een Red Sim only onbeperkt bellen/sms, 2gb data en dat voor € 19,50 per maand. Snap niet dat sommigen 50% korting (19,50) krijgen en anderen 75% korting (9,50).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lees maar het eerste berichtje die had een 400 bundel las ik. Kijk maar, Citaat:
|
|
||||
|
||||
Er waren op GOT ook anderen met een 400 bundel die toch ook niet dezelfde korting kregen als ik, terwijl het aangeboden abonnement wel dezelfde was (onbeperkt bel+sms, 2GB data)
Het leek er even op dat er naar je belgedrag en internet gebruik gekeken werd, maar dat is niet zeker. VF zelf zegt dat de computer puur 'at random' gekozen heeft, en dat de computer bepaalt... Laatst gewijzigd door ballegooier; 27-04-14 om 10:42. |
|
|||
|
|||
Ik vind dat degene met zo n abo niet mogen klagen hun 2 jaar is voorbij en dit wat ze nu doen is coulance.
|
|
||||
|
||||
Dat is zeker waar. In elke geval voor diegenen die 75% korting hebben gekregen.
Echter als je 25 euro per maand voor 200 belmin en 200mb data moet gaan betalen voor het nieuwe abonnement (die voorbeelden zijn er ook, juist bij gebruikers helemaal niet weinig bellen of data gebruiken) is dat totaal niet voordelig. En de abonnementsprijs is niet goedkoop, en de bundels zijn bij lange na niet toereikend voor het gebruik. |
|
|||
|
|||
Nou dan is hun 2 jaar voorbij en kunnen ze overstappen of wat ze willen.
Ik blijf erbij dat degene met zo n abo al veel coulance hebben gehad. |
|
||||
|
||||
Dat is waar, het feest is voor hen dan gewoon over.
Maar dat is voor jou en mij misschien makkelijk gezegd, hou daar wel rekening mee... |
|
|||
|
|||
Je gaat een contract aan voor 2 jaar en na die twee jaar mag je van beide kanten wijzigen.
Aanbieder mag je prijs laten betalen zonder korting en jij als klant mag velengen of overstappen. De meeste van deze abo s komen uit 2010 dus twee jaar erop is 2012 dus simpel gezegd hebben ze mazzel gehad die andere twee jaar. Klagen is dus niet nodig want niemand heeft zwart op wit dat hun contract onbeperkt doorliep voor diezelfde prijs. |
|
|||
|
|||
Wanneer hebben jullie die brief gehad? Ik heb nog steeds niets gehoord!
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|