Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) wie heeft er momenteel de beste aanbieding voor de iphone 5...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wie heeft er momenteel de beste aanbieding voor de iphone 5
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja klopt sorry
|
|
|||
|
|||
Nu 2 weken over naar KPN. Overal tot nu 4G verbinding rondom Haarlem. Vandaag voor het eerst op werk na vakantie. Zelfs binnen het gebouw 4G verbinding. Met Vodafone had ik zelfs nooit een 3G verbinding binnen het gebouw.
|
|
|||
|
|||
Sinds een weekje overgegaan naar T-Mobile, een verademing qua ontvangst. Vrijwel overal vol 3G, terwijl ik dat met Vodafone thuis, op de zaak en soms in de auto niet had.
300 min, onbeperkt sms-en, 5 GB NL data, 500Mb EU-data voor 41 EUR is wel iets duurder dan de VF-actie van een paar jaar geleden, maar de kwaliteit/kwantiteit is ook een stuk beter! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog steeds blij met de overgang van Vodafone naar T-Mobile. Echter, ik merk wel dat sinds de sim van T-Mobile in de telefoon zit de batterij een stuk sneller leeg gaat . Voorheen deed ik met een volle accu zo'n 1,5 dag, nu ben ik blij al ik einde van de dag haal... |
|
|||
|
|||
nog steeds gebruik v mijn anwb abon., geen brief gehad
|
|
|||
|
|||
Op 7 mei brief binnengekregen van Vodafone dat mijn abo omgezet zou worden van Sim-only web+bel+sms 620 naar Vodafone Red voor 19.50 met 2gb data.
Vandaag is het omgezet, helaas. Ik had geen idee dat het om een 2 jarig contract zou gaan. Heeft iemand nog de contract voorwaarde van 2011? |
|
|||
|
|||
Hier zijn de abbo's ook omgezet alleen was het aanbod € 32,- voor red, wel zonder contract dus per direct opzegbaar.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|