Vodafone 1 GB Internet discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Formuleer daarmee wat je bedoelt? Ik was geinteresseerd in de prijs van een iPhone 32Gb in Belgie..en zag dat Dante ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik was geinteresseerd in de prijs van een iPhone 32Gb in Belgie..en zag dat Dante er daar een gekocht had...maar nu zie ik ook dat dat waarschijnlijk een iphone3 16Gb is...
Iemand een idee wat een Iphone4/32Gb kost in Belgie? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heee thnx allemaal ja k gebruik t alleen om te wassupen met me vriend. en verder gebriuk k geen apps..thnx voor de info
|
|
|||
|
|||
1 gb. internet vind ik wel genoeg..
|
|
|||
|
|||
1 GB is meer als genoeg, ik WhatsApp me te pletter, bekijk dagelijks nieuws apps, alle social sites, youtube en zit max aan 500 mb per maand.
|
|
||||
|
||||
Totdat je tethering gaat gebruiken, dan lopen de kb/s en de mb/s je op een gegeven moment wel rond de oren hoor
|
|||
|
|||
Citaat:
Persoonlijk snap ik niet zo waarom iedereen onbeperkt internet zo big issue vind. Bij overtreding van de FairUsePolicy mag de provider een factuur indienen bij je, echter deze kiest er vaker voor de snelheid dicht te gooien naar 128kb/s. Ik wens je veel plezier dan nog HD video's op YouTube te kijken. Er zijn zoveel oplossingen voor mobiel werken, data only abonnementen of aparte prijsplannen. Alleen de gemiddelde mens wil vaak voor een dubbi eerste rij zitten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone BloX Internet | profit42 | Vodafone | 241 | 13-10-11 13:13 |
Vodafone prepaid internet op laptop | Lennertxl | iPad algemeen | 4 | 28-10-10 17:50 |
Met vodafone niet op internet | rewima | Vodafone | 1 | 25-07-10 19:49 |
Internet probleem met Vodafone! | shandy | Vodafone | 1 | 25-06-10 19:19 |
iPhone 3G: Vodafone 3G internet + Ultrasnow | trevisnl | Unlock | 19 | 27-07-09 20:23 |
|
|