Vodafone onbepert toch redelijk beperkt discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik weet dat het al vaker aan het daglicht is gekomen op het forum: Hoe onbeperkt is de vodafone internet blox. Ik ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone onbepert toch redelijk beperkt
Beste mensen,
Ik weet dat het al vaker aan het daglicht is gekomen op het forum: Hoe onbeperkt is de vodafone internet blox. Ik ben er vandaag achtergekomen. Hier een brief van Vodafone Binnenkort krijg ik Wi-Fi in huis dus dan zal het verbruik een stuk omlaag gaan. Toch jammer dat ik nu moet gaan opletten op mn verbruik. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja.. 10 keer het verbruik van de gemiddelde gebruiker. Als iedereen het nou een stuk meer zou gebruiker, zou het geen probleem zijn
|
|||
|
|||
Maar dan alsnog, hier ga je toch niet vanuit
|
|
|||
|
|||
Toch jammer dat dat gemiddelde verbruik niet wordt genoemd. heb ooit een data'limiet' van 50 Mb horen noemen. Kan me niet voorstellen dat de gemiddelde gebruiker maar 5 Mb per maand zou verinternetten
|
|
|||
|
|||
Het datalimiet van 50 mb is geloof ik in november 2007 geschrapt, nu hebben ze dus dat 10 x gemiddeld verhaal. Ik ben het met psychonikeo eens.. Ik roep bij deze alle internet blox gebruikers op massaal te gaan internet om mijn telefoon rekening betaalbaar te houden
|
|
||||
|
||||
Tja waneer zou ik die brief krijgen
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Hmm
Typisch iets waar je als je formeel pissed wordt makkelijk onder uit kan komen. "Hoezo zorgeloos internet? Er zit gewoon een limiet aan..." |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds drie dagen ook de Blox aangezet. Heb daarvoor Vodafone gebeld met de vraag of er een limiet is. Het was er wel maar ze konden geen getallen noemen. Beetje vreemde gang van zaken. Ik hoefde me vooral geen zorgen te maken werd me verteld want ik zou volgens hun zeggen nooit aan die (onbekende) limiet komen ..... Ik wacht geduldig op de eerste brief.
Zo heb ik ook een UMTS kaart voor mijn MacBookPro. Aangezien de door vodafone geleverde software nog niet echt lekker liep op een mac werd ik voor de eerste 3 weken met een rekening van 1200 euro verblijd. Na een hoop gezeur, ergernis en kwaadheid is dit wel keurig opgelost maar zet je toch aan het denken als je weer mobiel internet bij vodafone afsluit ..... Laatst gewijzigd door dengine; 17-02-08 om 15:02. |
|
||||
|
||||
Heb vernomen dat het nu 20mb = 200mb limiet
Maar wat is je dataverbruik geweest dan? Ik heb gem 50mb per maand en ben nog niet op de hoogte gebracht @Dengine, aan Corally, maar ik ben ook wel benieuwt wat het verbruik is van de anderen Laatst gewijzigd door Amp.; 17-02-08 om 15:06. |
|
|||
|
|||
Aan wie is die vraag?
|
|
|||
|
|||
echt neppe actie van vodafone. Maak dan bijvoorbeeld 3 verschillende tarieven.
1* tot 50 mb per maand (4,50 euro) 2* tussen de 50 en 200 mb per maand (10,00 euro) 3* tussen 200 en 500 mb per maand (15,50 euro ) alles daarboven extra betalen Weet je ook waar je aan toe bent. |
|
||||
|
||||
Altijd nog goedkoper dan mijn eerste 1,5 maand met mijn iPhone abbo bij Vodafone!
Ik checkte mijn mail om het kwartier, en dat voor 0,65 eurocent per check. Dat maal 4, en dat maal 24, maakt totaal 62,40 per dag!!!! ...en dat ongeacht of ik mail had. (ieder starttarief per connectie met internet kost dus 0,65) Geloof me dat ik heb gevloekt na de eerste factuur die ik kreeg van Vodafone. Ook kreeg ik die factuur pas op de helft van de daaropvolgende maand dus die eerste factuur kreeg nog een staartje. Heb toen meteen Blox aangeschaft en ben tot nu gedekt voor 9,50 per maand!! Een gewaarschuwd man/vrouw telt dus voor 2 dus doe er je voordeel mee!
|
|||
|
|||
Gek word je van die FUP clausules (Fair Use Policy). Ik heb hetzelfde gezeur met mijn website host gehad.
Laat die lui maar eens duidelijk zijn over hun voorwaarden! |
|
|||
|
|||
De bedragen voor mobiel internet hebben naar mijn idee meer te maken met mafiapraktijken dan met iets dat ook maar enigzins in de buurt komt van FAIR!
|
|
||||
|
||||
ik heb zon kortingsactie 4.25 per maand voor zorgeloos internet ^^ big deal als ik 1x erover heen ga
|
|
|||
|
|||
@ Amp Mijn data verbruik op de iPhone zit wel rond de 200/250 mb per maand Inderdaad no big deal als je er 1 keer overheen gaat. Maar ik heb geen zin om de waarschijnlijk belachelijke bedragen te betalen als ik er voor de 3de keer overheen ga! Morgen komt er Wi-Fi hier thuis. Dus dat zal al een hoop schelen
Maar ik ben het met jullie eens dat er gewoon duidelijkheid geschept moet worden. Ik kan niet ruiken hoeveel het gemiddelde is. Geen goede regeling van Vodafone! Laatst gewijzigd door Corally; 17-02-08 om 17:55. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik citeer even uit de brief die ik gepost heb bovenaan de pagina. "En als je er drie maanden over heen gaat, kan het extra verbruik eventueel in rekening gebracht worden"
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk dat ze dat pas na 3 maanden, kunnen gaan doen. Pas nadat jij ermee akkoord bent gegaan, aangezien dat niet in je contract staat vermeld (dat je extra moet betalen als je eroverheen gaat). Ik kan het ook gruwelijk fout hebben hoor |
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone volgens Vodafone omgeruild, toch hetzelfde toestel terug? | FERZX9R | Vodafone | 6 | 08-06-11 10:43 |
Toch overstap naar Tmobile ipv Vodafone | lions90 | Odido (T-Mobile) | 9 | 10-04-11 09:44 |
Geluid redelijk stil tijdens het bellen | Buzze | iPhone algemeen | 8 | 01-02-09 13:28 |
|
|