Vodafone mobiel internet aanzetten. Hoe? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb sinds gisteren een Iphone4, internetten thuis kan via wifi, maar het mobiel internet krijg ik niet aan, of althans hoe krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone mobiel internet aanzetten. Hoe?
Hoi!
Ik heb sinds gisteren een Iphone4, internetten thuis kan via Wi-Fi, maar het mobiel internet krijg ik niet aan, of althans hoe krijg ik die aan. Kan iemand me dit (simpel) uitleggen? Ik heb een vodafone abonnement met internet. Wie helpt? Dank alvast! Ann |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dag Ann,
Instellingen,Algemeen,Netwerk,Mobiel datanetwerk,daar je gegevens van Vodafone invullen die je op hun site kunt vindenen voila je hebt internet etc. Groet Paul |
|
|||
|
|||
Moeten alle gegevens ingevuld worden onder mobiele data? sorry ben niet zo handig..
APN Gebruikersnaam Wachtwoord MMS APN Gebruikersnaam Wachtwoord mmsc mms-proxy Internet tethering APN gebruikersnaam wachtwoord |
|
||||
|
||||
Voor internet alleen APN gegevens.
|
|
|||
|
|||
Zo zou die het dan moeten doen?
instellingen, algemeen, netwerk, mobiel datanetwerk, internet tethering APN = live.vodafone.com gebruikersnaam = vodafone wachtwoord = vodafone En dan stel opnieuw in. Hoe ga je daarna dan naar inet? Of beter gezegd, hoe zie je het welke verbinding je pakt... |
|
|||
|
|||
Dan ga je via je springboard en de app Safari naar internet en je schrijft een adres en dan zie je het verschijnen.
|
|
|||
|
|||
helaas... ik krijg dan als antwoord mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk.
PDP identiteit niet geaccepteerd. Laatst gewijzigd door Ann1; 19-10-10 om 16:39. |
|
|||
|
|||
opgelost inmiddels. het werkt
|
|
||||
|
||||
Veel plezier!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ih heb ook Vodafone en kom nit boven de 36 kbps uit met mijn iPhone 4?? Als ik mijn simkaart in een andere telefoon doe zit ik rond de 1000 kbps?
Weet iemand hoe dat kan? edit: laat maar...had geen 3G.. Laatst gewijzigd door Pamas; 22-10-10 om 20:43. |
|
|||
|
|||
Ik had precies hetzelfde als Ann1. Heb ook hetzelfde geprobeerd maar het lukt mij nogsteeds niet. wie kan me helpen?
iphone 4 van vodafone met internet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Instellingen Vodafone prepaid mobiel internet | Dennisf | iPad algemeen | 25 | 28-07-10 23:21 |
geen mobiel internet vodafone | alo70 | Vodafone | 2 | 07-07-10 20:20 |
Hoe activeer ik mijn vodafone zorgeloos internet? | supergabs14 | Vodafone | 2 | 03-10-08 22:24 |
|
|