iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Bericht Vodafone inzake iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/78656-bericht-vodafone-inzake-iphone-4-a.html)

ZomB 14-12-10 15:46

Ja, waar en hoe kun je eigenlijk je sim kaart naar een micro-sim knippen? Kan dat gewoon in bijv. de Vodafone winkel of moet je dit zelf doen met een speciale druk?
Of kan ik gewoon een micro krijgen van mijn sim (erbij) ?

julian1991 14-12-10 20:34

Ik heb gisteren (maandag 13 december) weer gebeld met de klantenservice van Vodafone en er werd verteld dat de micro-sims die dag zouden binnenkomen en dat de bestellingen deze week zouden worden uitgeleverd.

Hopelijk worden ze voor het weekend geleverd!

reno 15-12-10 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door julian1991 (Bericht 614901)
Ik heb gisteren (maandag 13 december) weer gebeld met de klantenservice van Vodafone en er werd verteld dat de micro-sims die dag zouden binnenkomen en dat de bestellingen deze week zouden worden uitgeleverd.

Hopelijk worden ze voor het weekend geleverd!

Bijzonder, ik belde gisteren ook en toen werd mij verteld dat de simkaarten pas eind deze week/begin volgende week zouden binnen komen...

Hoop overigens niet dat op het moment dat de simkaarten weer binnen zijn de iphones net weer op zijn...

julian1991 15-12-10 13:21

Ik heb vanochtend weer gebeld met Vodafone. Volgens hun zijn de micro-simkaarten nog niet binnen maar worden wel deze week verwacht en dan worden de iPhones ook deze week verstuurd.

Het is net het weerbericht.

dennisaudi 15-12-10 13:25

nou ik heb gisteren vodafone gesproken en die zeiden dat er 11000 iphones in backorder staan dus....ze weten nog niet wanneer ze binnen komen helaas

Juul_AST 15-12-10 13:54

Hahaha.. Heb net gehoord van ze dat ze en microsims hebben en de iphones gewoon op voorraad staan! Mijn god..

Juul_AST 15-12-10 14:00

Hahaha.. Heb net gehoord van ze dat ze en microsims hebben en de iphones gewoon op voorraad staan! Mijn god..

dennisaudi 15-12-10 14:02

schiet mij maar lek!weet niet wat er allemaal aan de hand is daaro haha

julian1991 15-12-10 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dennisaudi (Bericht 615088)
nou ik heb gisteren vodafone gesproken en die zeiden dat er 11000 iphones in backorder staan dus....ze weten nog niet wanneer ze binnen komen helaas

Zijn dat de 16GB, 32GB of allebei de iPhones?

reno 15-12-10 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dennisaudi (Bericht 615088)
nou ik heb gisteren vodafone gesproken en die zeiden dat er 11000 iphones in backorder staan dus....ze weten nog niet wanneer ze binnen komen helaas

Geloof ik niets van, is wel een heel groot verschil tussen 'iphones op voorraad, sims komen binnen een paar dagen' en dit verhaal.

Leonk 15-12-10 16:08

vanmorgen met Vodafone op de online chat gezeten dit is het resultaa.

----------------------
Klant:
kunt u kijken hoe het met mijn bestelling is?

Klant: schijnbaar is het toestel wel op voorraad maar de
sims niet?

Adviseur:
U heeft gelijk de Prepaid MicroSim 1GB is helaas niet op
voorraad

Adviseur:
Wij hopen deze zsm binnen te krijgen.

Adviseur: Een deellevering is inderdaad helaas niet mogelijk. Zodra we de kaartjes op voorraad krijgen gaat dit z.s.m. in behandeling genomen worden.
-----------------------------------

mijn onvrede heb ik maar even er tussen uit gehaald dat is verder niet van belang.

wessels24 15-12-10 20:48

Afgelopen maandag mijn abbo verlengt. Gekozen voor een Iphone 4 16 gig. Kreeg vandaag een mailtje dat mijn bestelling verzonden is en dat ik hem dus voor 90% morgen krijg (afhankelijk of het weer niet te extreem wordt)

Maar inderdaad, heb 3 mensen aan de lijn gehad die allemaal wat anders zeggen dus hou je mail gewoon in de gaten!

wessels24 15-12-10 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door julian1991 (Bericht 615084)
Ik heb vanochtend weer gebeld met Vodafone. Volgens hun zijn de micro-simkaarten nog niet binnen maar worden wel deze week verwacht en dan worden de iPhones ook deze week verstuurd.

Het is net het weerbericht.

Heb je een prepaid of post paid micro sim besteld?

julian1991 15-12-10 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wessels24 (Bericht 615277)
Heb je een prepaid of post paid micro sim besteld?

Ik heb een Prepaid iPhone 4 32GB besteld. Toen ik hem via de website bestelde stond er bij dat er een "Apple iPhone MicroSim" voor €0,- bij zit. Volgens mij is dat de "Prepaid MicroSim 1GB" die zij voor €19,99 verkopen maar ik weet het niet zeker.

wessels24 15-12-10 21:04

Het verschil of je een prepaid of abbo vorm hebt. Ik heb een abbo dus misschien zijn die wel op voorraad en de prepaids niet?

Je kan altijd afdeling loyalty bellen. 1200 > keuze 2 > keuze 2. Zij hebben mij ook goed geholpen en bovendien hebben hun meer toegang dan anderen! succes en ik leef met je mee! Wachten is k*t! haha:p

supreme81 16-12-10 07:50

Wachten is idd kl*te.. Heb mijn iphone 4 binnen vier dagen weer retour moeten sturen omdat ik lichte grijze horizontale lijntjes in mijn beeldsherm had...:mad: Is mij toegezegd dat ik weer een nieuw toestel zou krijgen omdat ik binnen de 7 dagen regeling zou vallen. Afgelopen maandag mijn iphone gelijk opgestuurd. Nu ben ik benieuwd hoe lang het gaat duren..
Hoop niet te lang want ik heb maar kort van mijn iphone kunnen genieten...

Juul_AST 16-12-10 10:22

Net weer gebeld.. Nu zijn de microsims weer op.. Aaaaaaaaargh.. Wat een miscommunicatie daar!!!

julian1991 16-12-10 13:02

Ik heb net (na lang wachten) gechat via de Vodafone Online Chat. Hieronder een kopie ervan:

Ik:
Hallo, kan ik wat meer informatie krijgen over de status van mijn
order?


Adviseur:
De prepaid microsims zijn helaas niet op voorraad.
Zodra wij deze geleverd krijgen gaan we de bestelling verder
in behandeling nemen


Ik:
Weet u wanneer de simkaarten ongeveer binnen komen want
begin deze week zouden ze binnen komen, toen weer
dinsdag enz.


Adviseur:
Helaas is dat niet bekend

Ik:
Hoelang gaat het maximaal duren?

Adviseur:
Ik durf het u niet te zeggen we hopen dat deze kaartjes zo
snel mogelijk binnen komen


Ik:
Hebben jullie wel de iPhones op voorraad?

Adviseur:
Ja de iPhone is er wel

Geen nieuwe informatie dus... :mad:

ZomB 16-12-10 14:34

Ik wacht nu al ongeveer twee weken tot die microsims een keer binnen zijn....
Hoe lang kan zoiets nou eigenlijk duren? Ik wordt gek van het wachten

Electrifying 16-12-10 23:12

Zit hier in hetzelfde schuitje, ook al 2,5 week aan het wachten op die stomme Sim kaarten, word er zo langzamerhand wel een beetje gek van. Schiet eens op Vodafone! Zo moeilijk is het toch niet om zo'n dom kaartje te produceren?! :mad:

eurotokkie 17-12-10 11:42

Iedereen wordt weer lekker aan het lijntje gehouden. Dit is gewoon super slechte service

GRS

Tokkie

Marvie 17-12-10 15:12

2 dagen geleden een bestelling gedaan op de site van Vodafone.
Daar stond niet meer bij dat er een langere levertijd was en binnen 2 dagen geleverd zou worden.

Zojuist via de chat contact gehad en blijkt dat de Iphone 4 16 g niet op voorraad is en volgende week (maandag of woensdag) weer wordt verwacht.
Dus er is geen voorraad van de telefoon, Micro SIMS heb ik niet gevraagd.

ZomB 17-12-10 18:49

net een e-mail:
"Tot onze spijt is de iPhone 4 met prepaid micro simkaart op dit moment niet leverbaar. Wij verwachten uw prepaid bestelling pas vanaf 27 december te kunnen leveren. Een iPhone 4 met abonnement is op dit moment wel voorradig.

Alle orders worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld, het kan dus zijn dat u het toestel iets later ontvangt dan 27 december."

Ik had gedacht het toestel binnen twee werkdagen te krijgen, nu wordt het wachten in totaal een maand als het niet langer is.
En dan ook nog abonnement voorrang geven? Omdat dat hun meer geld oplevert?
Hopelijk is dat een ander kaartje

eurotokkie 17-12-10 18:52

Ze hebben gewoon niets in huis. Rond de kerstdagn gebeurt er natuurljk ook niets. wha ha ha. Wat een gedoe zeg

Marvie 17-12-10 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZomB (Bericht 616026)
net een e-mail:
"Tot onze spijt is de iPhone 4 met prepaid micro simkaart op dit moment niet leverbaar. Wij verwachten uw prepaid bestelling pas vanaf 27 december te kunnen leveren. Een iPhone 4 met abonnement is op dit moment wel voorradig.

Alle orders worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld, het kan dus zijn dat u het toestel iets later ontvangt dan 27 december."

Ik had gedacht het toestel binnen twee werkdagen te krijgen, nu wordt het wachten in totaal een maand als het niet langer is.
En dan ook nog abonnement voorrang geven? Omdat dat hun meer geld oplevert?
Hopelijk is dat een ander kaartje

Apart dat ze in de mail melden dat de Iphone met abonnement wel op voorraad is terwijl ik vanmiddag te horen kreeg dat dit niet zo is....

Hopelijk voor de kerst nog aan de slag met de fone

Electrifying 17-12-10 22:13

Het jammere is dat mijn bestelde Iphone netjes op 29 November was binnen gekomen bij de Autorised Reseller, maar dat ik dus al 2,5 weken zit te wachten op die sch**t SIM kaart. KPN is wel op voorraad (Zit nu nog bij KPN, moet als bestaande abonnee €570,- voor de Iphone betalen ipv €409,- voor nieuwe abonnees, belachelijk gewoon) en T-Mobile is niet op voorraad (vroeger T-Mobile gehad en was er toen niet bepaald over te spreken, veel "Alleen Noodoproep" in beeld). Vodafone blijft dan dus over, maar op deze manier krijg je natuurlijk al een mooie eerste indruk van ze, not! :mad:

Leonk 17-12-10 23:43

vanmiddag deze mail ontvangen.
ben morgen in Belgie als ze hem daar hebben koop ik hem daar en annulleer ik bij Vodafone

---------------------------------------------

BELANGRIJKE INFORMATIE OVER UW BESTELLING

Geachte klant,

Tot onze spijt is de iPhone 4 met prepaid micro simkaart op dit moment niet leverbaar. Wij verwachten uw prepaid bestelling pas vanaf 27 december te kunnen leveren. Een iPhone 4 met abonnement is op dit moment wel voorradig.

Alle orders worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld, het kan dus zijn dat u het toestel iets later ontvangt dan 27 december.

Aanpassen of annuleren
Wilt u de bestelling aanpassen, annuleren of heeft u verder nog vragen? Neem dan contact op met de Klantenservice (0800 0200 043).

Informatie over levering
U ontvangt het toestel via TNT post. Mocht u niet thuis zijn als het toestel wordt geleverd, dan kunt u het pakket afhalen op het postkantoor.
Voor overige vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl.

Met vriendelijke groet,
Vodafone

-----------------------

ik vind het echt belachelijk dat hierovr niets op de site staat vermeld bij het artikel op het moment dat je besteld.

groeten



sorry had zomB zijn bericht niet gezien.

Marvie 18-12-10 11:06

Gisteren een chat gehad en te horen gekregen dat de 16g niet meer op voorraad is, maar volgende week weer wordt verwacht.

Krijg ik vandaag een email....

Geachte Dhr xxxx,

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 15-12-2010 heeft ordernummer:xxxxxxxxxx.
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Voor vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl

Met vriendelijke groet,
Vodafone


Ik vind het ook een beetje vreemd en kill mailtje zonder vermelding om welke telefoon het gaat (dit staat natuurlijk wel in de order maar toch).
Nu is het niet eens meer bekend wanneer de telefoon uberhaupt gaat komen...Lekker weer.

eurotokkie 18-12-10 11:09

Gewoon ergens anders aanschaffen. Ik geloof dat de mediamarkt toch ook die phone verkoopt? Ik zou niet zo moeilijk doen

GRS

ZomB 18-12-10 11:53

Ja, ik heb net de MM gebeld en ze zeggen dat voorraad in Eindhoven in ieder geval op is. Dat zal ergens anders in het land vast niet beter zijn.

eurotokkie 18-12-10 12:35

ik ga zo naar rotterdam zal daar eens vragen (kijken).

Fijne dag nog

GRS

Leonk 18-12-10 20:15

vandaag in Belgie (Lommel) de laatste voor mijn neus gereserveerd door de man die voor me stond. (ik had hem meteen gekocht die man kwam morgen terug)

johra 18-12-10 20:52

Bij saturn in Luik hebben ze nog een aantal 32g. Ik heb er vandaag een bij hun gehaald na een telefoontje.

Marvie 20-12-10 20:06

Vanmiddag de koeriersdienst aan de lijn!!!
Morgen word de Iphone geleverd :d

Dus er is weer voorraad (bij een abonnement)

eurotokkie 20-12-10 20:12

Dat is goed nieuws. Met abo of zonder?

1-2tje 20-12-10 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marvie (Bericht 617130)
Vanmiddag de koeriersdienst aan de lijn!!!
Morgen word de Iphone geleverd :d

Dus er is weer voorraad (bij een abonnement)

Wanneer had je besteld en 16 of 32 gv?

Marvie 20-12-10 21:59

15e besteld en het is een 16g

supreme81 21-12-10 11:26

Nu maar hopen dat de Iphone 4 16gb van mij ook geleverd word vandaag of morgen. Die van mij had een makement in het beeldscherm en is weer terug gestuurd naar Vodafone. Zou een nieuw toestel krijgen omdat ik binnen de 7 dagen regeling zou vallen.. Hoop dat ze zich daar aangehouden hebben... Vorige week maandag opgestuurd, dus zou wel lekker zijn als ik hem toch wel deze week weer zou krijgen..

Electrifying 21-12-10 12:11

Inmiddels al ruim 3 weken aan het wachten. Schiet op Vodafone! Dit is te idioot voor woorden. Iets waar je een hoop van verkoopt of gaat verkopen hoor je gewoon ruimschoots op voorraad te hebben. Dit is buitengewoon slordig. Het produceren van die stomme SIM kaarten zou heus geen 3 weken in beslag moeten nemen. Blijkbaar bij Vodafone helaas wel :mad:.

Zit bijna te denken om gewoon naar T-Mobile te gaan. Ik zit nog niet eens bij Vodafone en heb nu al slechte ervaringen met ze...

Ik zit overigens niet te wachten op de iPhone want die is er al netjes (sinds 29 November) bij de Apple Authorised Reseller waar ik het zooitje besteld heb.

supreme81 21-12-10 13:05

Waar ik ook juist van baal is dat kleine stukje extra communicatie met de klant. Had mijn toestel netjes retour gestuurd, maar krijg vervolgens geen bevestigings mail terug dat zij het toestel ontvangen hebben... Nee, daar moet je zelf weer achteraan gaan bellen... And last but not least, kom je er tijdens het bellen achter dat je ineens 45 eurocent per gesprek moet gaan betalen en een ander nummer moet gaan bellen... Ga zo door Vodafone! Als klap op de vuurpijl heb je eindelijk een medewerker te spreken en die verwijst je weer door naar een 0800 nummer:mad:!
Schijtziek word je ervan.. Het enige wat de medewerker mij weer kon vertellen is dat er gisteren(maandag) een herlevering heeft plaatsgevonden.. Ook hiervan niet even een mailtje naar mij gedaan!
Waardeloos! Hoop dat mijn toestel wel vandaag of morgen aan de deur afgeleverd word!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.