vodafone VOIP EN SMSOIP? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Iets viel mij op in de voorwaarden van vodafone: Je mag de mobiele telefoon niet gebruiken voor VoIP , SMoIP of als modem voor een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vodafone VOIP EN SMSOIP?
Iets viel mij op in de voorwaarden van vodafone:
Je mag de mobiele telefoon niet gebruiken voor VoIP, SMoIP of als modem voor een pc, laptop of tablet. Wil je toch gebruikmaken van VoIP en SMSoIP? Activeer dan de 'Internet Bellen BloX' (beschikbaar voor abonnementen van € 39,50 en meer). dus dat betekend dat what's app en skype bv worden geblokkeerd bij vodafone tenzij je de internet bellen blox aanzet die 10euro pm kost? Iemand ervaring? heb zelf T-mobile ( wat bij mij gewoon overal wekt, zal wel de eerste zijn in nl? haha ) maar was benieuwd of dit daadwerkelijk word geblokkeerd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier werkt whatsapp perfect met Vodafone, hiervoor heb je een internet abbo voor.
Thetering kan ik me indenken.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone blokkade Voip, Fring en Slingplayer | kingster | Vodafone | 81 | 21-05-11 00:19 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
|
|