[3GS] Vodafone geen mogelijkheid voor internet discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, In het verleden vaak een iPhone geinstalleerd en ingesteld. Zelf ook een tijd vodafone gehad maar loop nu toch tegen wat geks aan. iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[3GS] Vodafone geen mogelijkheid voor internet
Hallo,
In het verleden vaak een iPhone geinstalleerd en ingesteld. Zelf ook een tijd vodafone gehad maar loop nu toch tegen wat geks aan. iPhone van een Klant, (BEL SMS 360 sim only) zorgeloos online geactiveerd. Wat ik ook invul (office. live.) de iPhone krijgt geen Grprs of 3G. Als ik online in mijn account kijk staat alles netjes geactiveerd. Iemand tips? Waarom krijg ik geen verbinding met Vodafone? iPhone is simlockvrij, tmobiel sim erin en internet. Kpn sim erin en internet. Aan de telefoon kan het dus niet liggen. Vodafone sim in andere 3GS of zelf (dual sim) in een iPhone 4. Geen internet. Probleem moet dus echt bij Vodafone liggen. Hoop dat iemand mij kan helpen. Bedankt *edit* sms 1300 internet aanvragen bij vodafone ligt eruit. profile van profiles.ifoneguide.nl geprobeerd maar daarom ook geen internet. Laatst gewijzigd door Daros; 11-12-10 om 12:48. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kick trap...
Iemand? |
|
||||
|
||||
Hierbij de instellingen die bij mij wel werken (met vodafone, dus ook 3G!)
Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk: Mobiele data APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone MMS APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl MMS-proxy: 192.168.251.150:8799 Maximale mms-grootte: 307200 Dat is alles wat je in moet vullen, hierna zou hij moeten werken!
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein Laatst gewijzigd door iWiefring; 12-12-10 om 15:49. Reden: Typfout, en die zijn in deze tekst cruciaal. |
|
|||
|
|||
Zie ts live. en office. al geprobeerd. Helaas werkt niet
Vandaar dit topic |
|
||||
|
||||
Heb je al geprobeerd contact op te nemen met Vodafone? Zo ja, wat zeiden ze daar. Zo nee, (en ze hebben geen oplossing) leg daarna uit wat ze zeiden, en anders zal ik wel eens verder google'en voor je, en zal ik een oplossing proberen te zoeken!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vandaar hier mijn vraag |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb ok een 3GS waarin ik de simkaart gebruik van mijn ondernemersbundel. Na het instellen van de APN gegevens werkt het bij mij wel gewoon. Aan je instellingen ligt het dus niet. Misschien een fout met je sim kaart?
|
|
|||
|
|||
Daar heb ik ook last van gehad. Probeer dit eens; alles (vodafone) wissen bij de settings.
simkaart eruit nemen. Herstarten, bij settings de Vodafone APN gegevens herstellen en de simkaart er in doen. Dan evt nogmaals herstarten. De precieze volgorde ben ik vergeten, maar het werkt echt. Ik had l aatst nog met de vliegtuigmodus dat ie Vodafone niet herkende. In ieder geval uit zetten, sim er uit en weer herstarten, Sim er in! Succes. Overigens, heb ik deze tip van Vodafone zelf gekregen. |
Labels |
3gs, geen internet, vodafone, zorgeloos online block |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet met nieuw Vodafone abbo? | Frankdj | Vodafone | 14 | 13-10-10 19:15 |
geen mobiel internet vodafone | alo70 | Vodafone | 2 | 07-07-10 20:20 |
Vodafone: geen internet meer | niet zichtbaar | Vodafone | 1 | 22-03-10 17:20 |
Vodafone geen internet meer | mr_bosz | Vodafone | 2 | 05-01-10 22:10 |
Jailbreak Blackrain Vodafone - geen internet | vanepan | Overige providers Nederland | 10 | 10-11-09 00:10 |
|
|