Vodafone carrier logo discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil je van het scrollende Vodafone NL en dan stilstaand voda... logo af komen. Dit is op 1.1.4 te wijzigen door deze carrier te plaatsen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone carrier logo
Wil je van het scrollende Vodafone NL en dan stilstaand voda... logo af komen.
Dit is op 1.1.4 te wijzigen door deze carrier te plaatsen in /System/Library/Carrier Bundles/Unknown.bundle (Back up t orgineel!) En restart de iphone. Je hebt dan het witte logo Vodafone logo (zie screenshot 1) Wil je het rode vodafone logo (zie screenshot 2&3) Download dan de vodafone logo en plaats ze in /System/Library/Carrier Bundles/Unknown.bundle (back up de orginele bestanden) Voor 1.1.3 heb ik t niet getest, heb daarom de Unknown.bundle folder van 1.1.4 gekopieerd. DOwnload die hier:Unknown.bundle en plaats die in /System/Library/Carrier Bundles/ met chmod 0755 Je krijg dan het witte Vodafone logo. Wil je het rode vodafone logo, download dan de vodafone logo en plaats ze in /System/Library/Carrier Bundles/Unknown.bundle (back up de orginele bestanden) Laatst gewijzigd door Jimmy_Boy; 08-03-08 om 01:05. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je mss een plaatje hoe hij er dan uitziet in je iPhone?
Bedankt! |
|
|||
|
|||
Hierbij een screenshot
|
|
||||
|
||||
En op versie 1.1.1 kan dit ook
|
|
||||
|
||||
Ik zie eigenlijk niks bijzonders? Of wordt er anders maar een deel weergegeven van de naam (ik heb zelf geen Vodafone)?
Ik verwacht meer een logo-achtig iets ipv de naam?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het verschil is dat deze niet scrollt en dat vodafone helemaal wordt weergegeven i.p.v. het gedeelte Voda... had idd ook gehoopt op een logo of iets dergelijks.
|
|
||||
|
||||
Hiervoor moet je ff in de wiki kijken. Daar staat hoe je er een carrier logo in kan zetten.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is alleen maar om van scrollende en dan stilstaand voda... logo af te komen.
Je kan een eigen vodafone logo maken/downloaden(?). Maar deze staat er standaard op. Als je een andere wilt hoef je alleen maar de 2 PNG files aan te passen //edit: Na een beetje photoshoppen heb ik dit op t moment. Ze zijn wel een beetje "dof" op screenshot Laatst gewijzigd door Jimmy_Boy; 05-03-08 om 20:07. |
|
||||
|
||||
thanx ziet er beter uit
|
|
||||
|
||||
als je gewoon de naam hebt staan, kun je ook met MIM, banner etc je carrier veranderen door deze app. Hoef je nie te copieren en kuin je constant veranderen wa je wilt.
|
||||
|
||||
Vodafone aanduiding (zonder scrollen) werkt hier perfect. Dank!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan iemand een werkende maken voor kpn? ik heb het net zelf geprobeerd, maar ben nu weer aan het restoren.... zit/zat op 1.1.4
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hierbij de vodafone logo.
Plaatsen in /System/Library/Carrier Bundles/Unknown.bundle en orgineel ff backuppen. Zal ook even starttopic aanpassen. |
|
||||
|
||||
Thanks, werkt hier goed met het nieuwe Vodafone logo!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carrier logo | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 12:34 |
Ineens Vodafone carrier logo na update naar 4.0.1 | Speedy72 | Vodafone | 2 | 17-09-10 22:02 |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
vodafone carrier logo veranderen | Merlin | Archief | 1 | 13-07-09 01:17 |
Carrier logo's | Smiley | iPhone algemeen | 203 | 20-06-09 22:21 |
|
|