Vodafone losse toestel iPhone 4 Simlock vrij? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand bevestigen of de Vodafone losse toestellen iPhone 4 16GB voor €649 en 32GB voor €749 Simlock vrij (Neverlock) zijn? Abonnementen voor iPhone alvast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone losse toestel iPhone 4 Simlock vrij?
Kan iemand bevestigen of de Vodafone losse toestellen iPhone 4 16GB voor €649 en 32GB voor €749 Simlock vrij (Neverlock) zijn?
Abonnementen voor iPhone alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja dat klopt, want bij de Mediamarkt zijn ze ook ongeveer/precies deze prijs, en hier worden ze ook simlock-vrij verkocht, dus hierbij heb je je bevestiging.
|
||||
|
||||
Dat lijkt me niet echt een correcte bevestiging. Bij de Kijkshop verkopen ze prepaid Vodafone iPhones die wel gesimlocked zijn voor ongeveer dezelfde prijs. Ik zou het gewoon even navragen bij een Vodafone shop.
|
||||
|
||||
Mijn stiefmoeder heeft een iPhone 4 prepaid gehaald, en daarnaast heeft ze een sim-only abonnement genomen van Hi! (KPN dus) en deze werkte gewoon dus ik snap het nu helemaal niet meer.
|
|
|||
|
|||
Kijkshop prepaid is Simlockvrij! Zelf aangeschaft en werkt perfect op KPN/Hi sim
Toen ik bij telecom zaak me sim kaart liet verknippen zei de verkoper dat Vodafone alleen maar simlockvrije toestellen verkoopt. Of dit geheel waar is weet ik niet. Maar die van de Kijkshop zijn 100% Simlockvrij! |
|
|||
|
|||
Nederland: Vodafone losse toestel iPhone 4 Simlock vrij?
[QUOTE=Memphiszr;622559]Kijkshop prepaid is Simlockvrij! Zelf aangeschaft en werkt perfect op KPN/Hi sim
Prepaid toestellen zijn voorzien van een SIM lock, zegt Kijkshop site. De simlockvrije iphone 4 is uitverkocht. Helaas Zie specificaties, staat bijna onderaan Kijkshop.nl - Vodafone Prepaid Apple iPhone 4 32GB Maar wie andere verkoopadressen vd simlockvrije iphone 4 weet... (ong zelfde prijs) ik hoor het graag! |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Cornelia1;622812]
Citaat:
Heb hem zelf ook namelijk! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De Vodafoneshop in Heerhugowaard verzekerde mij rond oude&nieuw dat hij simlock-vrij was. Kostte daar (zie folder) gewoon €645,=. Bij de Saturn is het zelfde toestel (prepaid dus) €629,=. De aanbieding van de Kijkshop is al weer weg.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: MC605B simlock vrij toestel is niet simlockvrij waarom? | arnoldg | Unlock | 60 | 11-01-11 16:46 |
Aanschaffen van een losse iphone 4 black 16gb simlock vrij. | jantje123 | iPhone algemeen | 1 | 05-12-10 23:07 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
Vodafone MMS en Internet instellingen Iphone 3G simlock vrij | Trick9 | Archief | 1 | 17-06-09 17:40 |
|
|