iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Vodafone carrier logo (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/8718-vodafone-carrier-logo.html)

ArB 15-05-08 16:32

Toevallig ben ik vorige week in duitsland geweest en daar is er ook Vodafone.
Het icoontje blijft hetzelfde dan. Nadat ik in oostenrijk kwam ging hij weer op die locale provider staan. (de naam dus)

Na terugkomst had ik weer netjes het vodafone logo staan in DLD en NL

Chrisl 15-05-08 16:43

Ok, dus hij veranderd mee en terug, thanx...

macgreek 20-07-08 14:27

Hoe kan ik de logo aanpassen in FW 2.0? iemand all geprobeerd?

cypher21 20-07-08 15:31

1 Bijlage(n)
Ik heb em al aangepast

Je moet wel even openSSH via Cydia installeren, dan kun je er met winscp in komen

bestanden wijzigen in /System/Library/Carrier Bundles/Unknown.bundle
Bijlage 2695

macgreek 20-07-08 15:54

heb ik gedaan maar ik zie niks.
heeft iemand de logo bestanden van T-Mobile (voor mijn 3G) en Vodafone (voor mijn 1th Generation)?

cypher21 20-07-08 15:56

1 Bijlage(n)
Hierbij het rode vodafone logo
Maak wel even backups van de bestaande!!!

Bijlage 2696

macgreek 20-07-08 16:04

TOPIE!!! het is gelukt nu nog de t-mobile logo!!:D

cypher21 20-07-08 16:10

Mooi zo,

T-mobile logo kan ik je helaas niet aan helpen :)

leama 24-07-08 17:33

1 Bijlage(n)
T-Mobile logo

JLi 19-12-08 09:43

UPDATE: Werkt ook op mijn iPhone 2G, FW 2.1 i.c.m iphonebrowser. :):)

Fasty 07-01-09 12:40

uuhm ik probeer dit dus nu ook. ik heb nu vodafone erin. Maar ivm met yellowsn0w. En volgens mij klopt dan

/System/Library/Carrier Bundles/Unknown.bundle

niet meer. Hebben andere mensen dit ook al geprobeerd met yellowSn0w?

Fab1Man 08-01-09 21:18

De Unknown.bundle werkt helaas niet meer voor niet-standaard providers. Je kunt uit Cydia via iFoneguide mijn iCarrier installeren. Enerzijds heb je standaard tekst logo's, of de gekleurde logo's. Tot nu alleen de Nederlandse providers, rest komt nog. Voordeel is ook dat alle APN instellingen ook meteen goed geďnstalleerd worden.

Fasty 08-01-09 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 241500)
De Unknown.bundle werkt helaas niet meer voor niet-standaard providers. Je kunt uit Cydia via iFoneguide mijn iCarrier installeren. Enerzijds heb je standaard tekst logo's, of de gekleurde logo's. Tot nu alleen de Nederlandse providers, rest komt nog. Voordeel is ook dat alle APN instellingen ook meteen goed geďnstalleerd worden.


Oké gaan we proberen

Edit: Oké mooi werkt perfect thanks

k-ozz78 12-01-09 23:17

hi Fab1Man,

ik heb iCarrier geinstalleerd en zie dat enkele files zijn overschreven in Carrier Bundles folder. Ik zit op Vodafone NL netwerk, en krijg nu mooi het logo in beeld. Hij lijkt dus de carrier.plist van 20404 te gebruiken (als ik in die file opzettelijk een fout introduceer, valt ie terug naar 'Vodafone NL' iipv logo in de status bar). Echter, ik krijg toch nog steeds de Call Forwarded message in beeld :confused:!!
Enig idee of er ergens een overkoepelende setting van ShowCallForwarding bestaat, die de carrier.plist blijkbaar overruled?

Thanks!

Fab1Man 13-01-09 22:15

In de carrier.plist staat bij welke providernaam hij moet doorschakelen naar het logo. In dit geval dus Vodafone. Ook staat in de carrier.plist de "ShowCallForwarding" op false. Staat deze op true krijg je het wel te zien. Verwijder je dat bestand, of zorg je ervoor dat 20404 niet doorlinkt naar Vodafone_Netherlands.bundle, dan zal het standaard voda... tekstgedeelte weergeven.

k-ozz78 13-01-09 22:37

Geloof dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. In de carrier.plist van 20404 en Vodafone_Netherlands.bundle staat ShowCallForwarding op 'false'. Maar nog steeds ontvang ik die popup. Ook bij unknown.bundle staat ie op false. Geen idee waar ik t verder zoeken moet, dacht dat er evt een higher level setting is (?)
Zou je me wellicht een zipfile van de volledige Carrier Bundles folder kunnen toesturen, wellicht dat dat t oplost.

Fasty 14-01-09 10:47

Dit kan ook voor vodafone staat in een ander topic


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geethreeforce (Bericht 234412)
Uitschakelen is simpel.
Werkt op < 2.1 en 2.2.
Ga naar het keypad van je telefoon en toets ##004# en toets CALL.
That's all ;-)


https://forum.iculture.nl/f14/i...schakelen.html

Fab1Man 14-01-09 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k-ozz78 (Bericht 243598)
Geloof dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. In de carrier.plist van 20404 en Vodafone_Netherlands.bundle staat ShowCallForwarding op 'false'. Maar nog steeds ontvang ik die popup. Ook bij unknown.bundle staat ie op false. Geen idee waar ik t verder zoeken moet, dacht dat er evt een higher level setting is (?)
Zou je me wellicht een zipfile van de volledige Carrier Bundles folder kunnen toesturen, wellicht dat dat t oplost.

Vreemd. Als je iCarrier geďnstalleerd hebt, moet je de iPhone even rebooten.

k-ozz78 16-01-09 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 243768)
Vreemd. Als je iCarrier geďnstalleerd hebt, moet je de iPhone even rebooten.

Yep gedaan, maar werkt nog niet...
##004# werkt wel, maar dan wordt niks meer naar je voicemail geforward - lijkt me ook niet de oplossing helaas

shapezzz 16-01-09 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macgreek (Bericht 147810)
TOPIE!!! het is gelukt nu nog de t-mobile logo!!:D

Zowel het Vodafone als het T-Mobile logo kan je vinden in de source van Hackers.nl in Cydia, na het installeren even je iPhone opnieuw starten en het werkt ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:17.