Telefoonnummer geporteerd voor einddatum discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) 2 weken geleden besloot ik mijn Vodafone abonnement over te willen zetten naar een Hi Sim only. Mijn einddatum van mijn Vodafone basis abonnement is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummer geporteerd voor einddatum
2 weken geleden besloot ik mijn Vodafone abonnement over te willen zetten naar een Hi Sim only. Mijn einddatum van mijn Vodafone basis abonnement is 22-02-2012. Nu kreeg ik van de week een sms van Vodafone dat mijn nummerbehoud akkoord is en dat op 30-11-2011 mijn nummer geporteerd wordt. Gisteren ontving ik een bevestiging van KPN.
Ik snap er niks van , dit is minder dan 3 maanden voor de einddatum van mijn contract. Niet dat ik het vervelend vind, maar vraag me af of ik dan nog 3 maanden Vodafone moet betalen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Abonnement staat op moeders naam en is over einddatum | VirtuaCash | Odido (T-Mobile) | 5 | 08-09-11 13:51 |
+ voor telefoonnummer | sweetpepper | iPhone algemeen | 2 | 23-01-11 11:05 |
Standaard telefoonnummer voor contact | funkyspam | iPhone algemeen | 2 | 13-09-10 13:11 |
|
|