Sim Only keuze bel+web voor iphone 4 discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wat is de beste keuze op dit moment voor een Sim only abonnement, Bel + web voor een Iphone 4. Ik heb nu een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sim Only keuze bel+web voor iphone 4
Hallo,
Wat is de beste keuze op dit moment voor een Sim only abonnement, Bel + web voor een Iphone 4. Ik heb nu een normaal abonnement bij Vodafone, maar als ik deze wil overzetten naar een bel + web abo krijg je maar 250mb + 180 belminuten. Als ik meer MB wil dan moet je kiezen voor een hogere pakket, maar dan krijg je ook meer belminuten en dan wordt het ook veel duurder. Ik denk dat ik maar rond de 150-200 belminuten nodig heb en dat ik wel meer dan 250mb (wat je bij vodafone krijgt) zal gebruiken. wat is dan voor mij de beste optie? Ik dacht zelf aan Telfort. Iemand een goed tip? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zit ook een dergelijke combo te zoeken. Ik heb Simyo op het oog. Lekker maandelijks opzegbaar.
|
|
||||
|
||||
Kun jij mij vertellen wat jouw specificaties zijn ? oftewel verbruik..
Ik geniet zelf van een TMobile abonnement voor €14,- 120 min/sms + 800mb data + sms verdubbelaar.
|
|||
|
|||
Ik denk dat je abonnement eentje is van de 'oude' generatie. Heb zojuist gekeken en zie niets dat op €14 eindigt.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bel + sms + web icm iPhone | CrimpyRex | Overige providers Nederland | 6 | 19-12-10 11:51 |
Vodafone Bel+SMS+Web 560 of 620 Sim Only incl. onbeperkt internet | Bimmer | Vodafone | 4 | 10-12-10 15:09 |
Iphone 2G (eerste generatie) + Vodafone Bel+SMS+web | Rutgerlwd | Koopinformatie Nederland | 1 | 11-03-10 10:32 |
iPhone met i-abonnement óf bel+sms+web | IphoneWhite | Koopinformatie Nederland | 1 | 17-02-10 12:28 |
Vodafone Bel+SMS+Web samen met iPhone | krijg064 | Vodafone | 1 | 01-02-10 23:46 |
|
|