Telfort, Youtube opeens niet meer via Edge discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb opeens van het ene op het andere moment geen mogelijkheid meer om via Telfort op YouTube te komen. Eerst ging dit gewoon altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telfort, Youtube opeens niet meer via Edge
Ik heb opeens van het ene op het andere moment geen mogelijkheid meer om via Telfort op YouTube te komen. Eerst ging dit gewoon altijd en vandaag probeerde ik het en doet het niets meer
Ik kan wel gewoon internetten via Edge. Als ik thuis via de Wi-Fi probeer dan doet YouTube het wel. Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand hetzelfde probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
same problem here
|
|||
|
|||
Iemand nog een antwoord?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de tip, ik heb een nieuwe fix gevonden en hij doet het weer
|
|
||||
|
||||
mooizo..
|
|
|||
|
|||
Wat is de oplossing ? Voor het youtube probleem via edge?
|
|
||||
|
||||
Dit dus.10
|
|||
|
|||
Als ik in de repositories kijk in Cydia of Installer, kan ik geen youtube fix vinden, kijk ik nou verkeerd of is hij er niet meer?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: mail werkt opeens niet meer | demies | Jailbreak | 2 | 22-11-10 23:14 |
Opeens nieuw Telfort contract na iPhone 3G gebruik | dampendedrol | KPN | 2 | 09-10-10 18:12 |
Installer werkt opeens niet meer. | help | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-06-08 15:03 |
Wi-Fi werkt opeens niet meer | Wichert | Wi-Fi | 15 | 14-02-08 13:42 |
help! kan opeens niet meer surfen! | blaugrana | Archief | 0 | 31-12-07 16:40 |
|
|