Aanpassen IPCC KPN discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer een IPCC aan te passen zodat ook NL-Alert e.d. gaat werken, een IPCC hernoemen naar zip en dan de pakket bekijken lukt me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aanpassen IPCC KPN
Ik probeer een IPCC aan te passen zodat ook NL-Alert e.d. gaat werken, een IPCC hernoemen naar zip en dan de pakket bekijken lukt me wel.
Ook de Plist aanpassen met textwrangler is geen probleem maar de file terugzetten naar .ipcc daar gaat het mis. Ik kan de file comprimeren naar .zip en vervolgens weer hernoemen naar .ipcc maar dat krijg ik de volgende foutmelding:
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Huh, hoe kun je zo'n alert dan zo werkend maken?
Welke wijziging voer je door?
|
|||
|
|||
Hoop dat je dit kan lezen maar het stuk in het rood is de wijziging.
https://dl.dropbox.com/u/694064/PList%20.docx De foutmelding krijg ik nadat ik de ipcc wil installeren op mijn iPhone, dus via alt+herstel (mac) in iTunes en dan de ipcc kiezen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone iOS 4 IPCC | wasabisjors | Vodafone | 31 | 22-11-10 00:10 |
IPCC KPN ios4 | Folkypolky | KPN | 1 | 23-10-10 22:13 |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
IPCC KPN Uploaden met 3.1.2 | sancaman | KPN | 2 | 21-10-09 10:58 |
KPN.ipcc weer wissen | ifolkert | KPN | 5 | 22-06-09 12:36 |
|
|