internet doet niet meer discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb nu twee weken een telfort abonnement met onbeperkt internet. Sinds vanochtend doet internet opeens niet meer. Ik heb geen instellingen verandert of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
internet doet niet meer
hallo,
ik heb nu twee weken een telfort abonnement met onbeperkt internet. Sinds vanochtend doet internet opeens niet meer. Ik heb geen instellingen verandert of iets dergelijks. Het bolletje dat normaal linksbovenin staat, is ook verdwenen. Wie kan mij verder helpen? groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bel je providers helpdesk.
|
|
|||
|
|||
dankjewel, maar is al gelukt! ik heb de homobutton en energiebutton zo lang ingedrukt totdat er een appeltje verscheen. Daarna deed internet het weer
hier mag een slotje op... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet doet het niet meer | FemkeH | iPhone algemeen | 0 | 03-04-10 14:25 |
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer | silverhees | Odido (T-Mobile) | 5 | 22-03-10 11:31 |
Na jailbreaken doet internet het niet meer | nick-p | Archief | 9 | 23-12-09 10:29 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
Wi-Fi en INTERNET doet het niet meer na upgrade | Sandro24 | Wi-Fi | 4 | 21-10-08 00:57 |
|
|