debitel instellingen discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) het wil me maar niet lukken om de instellingen van mobiel internet succesvol te gebruiken. ik heb een simonly abbo bij Debitel linksboven in mn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
debitel instellingen
het wil me maar niet lukken om de instellingen van mobiel internet succesvol te gebruiken.
ik heb een simonly abbo bij Debitel linksboven in mn iphone 2G staat KPN NL als ik met debitel klantenservice bel, zeggen ze soms dat ik bij KPN moet zijn omdat ik via KPN netwerk bel, en soms zeggen ze dat ik via Telfort zit, en hen moet bellen. KPN zegt dat ik gewoon bij debitel moet zijn voor dit soort dingen. wat ik al heb geprobeerd als APN: internet internet.debitel.nl fastinternet M2M alles leeg laten Weet iemand hoe ik alsnog onderweg kan internetten? (Het zogenaamde gprs rondje of wat dan ook heb ik nog nooit op mn scherm gezien, alleen het Wi-Fi logo.) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G en Mobiel Internet Debitel/KPN | dentoon | KPN | 0 | 29-09-08 18:09 |
Debitel KPN GPRS- Zeer HOGE kosten | Drumcode | KPN | 3 | 18-09-08 11:21 |
debitel - KPN, Werkt perfect! | Ult!mat3 | KPN | 1 | 19-05-08 12:45 |
Debitel GPRS erg duur! | Sebastiaan | Overige providers Nederland | 3 | 21-11-07 09:30 |
|
|