geen dataverkeer met KPN in buitenland discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn nieuwe iPhone 3GS met KPN als provider werkt perfect in Nederland maar dataverkeer in het buitenland werkt niet. Bij de optie "Mobiel data netwerk" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen dataverkeer met KPN in buitenland
mijn nieuwe iPhone 3GS met KPN als provider werkt perfect in Nederland maar dataverkeer in het buitenland werkt niet. Bij de optie "Mobiel data netwerk" heb ik onder Mobiele data bij APN 'KPN NL' ingetypt (Gebruikersnaam en Wachtwoord heb ik niet/weet ik niet).
Heeft iemand een goede raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hi,
Volgens mij moet je "internet" invullen als APN en geen gebruikersnaam en wachtwoord. Jeroen |
|
||||
|
||||
Hoe staat de optie dataroaming, staat deze aan? Kan je vinden bij Instellingen / Algemeen / Netwerk.
|
|||
|
|||
Jeroen, ik zal je suggestie uitproberen. Dataroaming staat aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data roamen in buitenland met KPN | jvdvoort | Internet in buitenland (roaming) | 30 | 25-09-10 15:56 |
voorkomen van dataverkeer in het buitenland | Stitch15 | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 12-07-10 12:40 |
Ontvangst 3GS met kpn in het buitenland | mvdkloos | KPN | 0 | 06-01-10 20:50 |
|
|