voorkomen van dataverkeer in het buitenland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan iemand (die geen WK kijkt ) mij vertellen welke instellingen ik moet gebruiken om in het buitenland geen ongewenst dataverkeer te krijgen? Bedankt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
voorkomen van dataverkeer in het buitenland
Hallo,
Kan iemand (die geen WK kijkt ) mij vertellen welke instellingen ik moet gebruiken om in het buitenland geen ongewenst dataverkeer te krijgen? Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In instellingen/Algemeen/Netwerk staat Dataroaming standaard uit. Mooi zo laten, dan heb je geen ongewenst dataverkeer.
|
|||
|
|||
Hoi,
ik had toevallig even voor vakantie Vodafone aan de lijn, en die hebben tijdelijk mijn internet aansluiting afgezet, precies gedurende de vakantieperiode. Voor mij als nitwit handig, en mooie service. gr. Jos |
|
||||
|
||||
Hehe, zo kan het ook.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Let op bij gebruik van RaboMobiel in het buitenland | RaboMobiel ervaring | Overige providers Nederland | 0 | 11-09-09 16:54 |
geen dataverkeer met KPN in buitenland | redfoot | KPN | 3 | 28-08-09 16:23 |
Het voorkomen van het maken van verbinding | toller | Archief | 5 | 21-02-08 17:44 |
|
|