Whatsapp van sms bundel tegoed KPN discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben fervent gebruiker van whatsapp op de iphone 3GS met provider KPN. Ik ben er achter gekomen dat KPN, de verstuurde berichten van Whatsapp ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp van sms bundel tegoed KPN
Ik ben fervent gebruiker van whatsapp op de iphone 3GS met provider KPN.
Ik ben er achter gekomen dat KPN, de verstuurde berichten van Whatsapp toch in rekening brengt (het word van mijn sms bundel tegoed afgeschreven). Ook andere toepassingen waarbij je berichten kan versturen wordt van het sms bundel tegoed afgeschreven. Weet iemand een oplossing hiervoor, voordat ik contact opneemt met de helpdesk van KPN. Vriendelijk groet Lifestyler |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
U heeft blijkbaar niet geleerd van mijn post in de andere topic.
Die vraag stel je maar hier: Ik neem aan dat een mod deze wel op slot zet aangezien er een gebundelde topic is voor dit soort vragen!
|
||||
|
||||
Meerdere keren dezelfde vraag posten is inderdaad niet overzichtelijk (ook voor jezelf niet) en wordt als irritant ervaren door je mede-forumgebruikers.
Daarom een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Extra SMS bundel | Duke-Jay | Odido (T-Mobile) | 2 | 23-09-10 17:36 |
sms binnen de bundel? | Cybot12999 | Overige providers Nederland | 2 | 26-08-10 17:58 |
Extra sms bundel? | Scooter | Orange | 4 | 25-05-10 14:46 |
Sms bundel verhogen | joerieve | Odido (T-Mobile) | 2 | 02-05-10 16:53 |
Extra SMS-tegoed | ldwil | Odido (T-Mobile) | 12 | 30-09-09 14:24 |
|
|